מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשס״ו 22.12.2005

התוועדות י"ט בכסלו בביתר עילית

התוועדות י"ט כסלו בביתר עילית נערכה בשיתוף ארבעת בתי הכנסת של הקהילה בעיר ובמודעה משותפת שכולם חתומים עליה. בהתועדות המרכזית משתתפים רבנים עסקנים ואישי ציבור מכל החוגים כאשר בכל שנה שמים דגש מיוחד. באירוע השתתפו כ400 איש מכל החוגים כשהם מצטרפים לאנ"ש בניגוני דבקות המעוררים את הנפש. אורח הכבוד בהתוועדות היה הרב שלום בער ליפשיץ יו"ר יד לאחים שריתק את הקהל הרב בסיפורים על יחידויות שהיו לו עם הרבי ועוד. את סיום הש"ס והתניא ערך בטוב טעם כבכל שנה הרב אשר לעמיל הכהן רב ומד"א של קהילת חב"ד בעיר. מאמר החסידות פדה בשלום נאמר ע"י הרב דוד אופן.
התוועדות י
צילום: יוסי מ.
הרב ישראל בורוזובסקי נו של האדמו"ר מסלונים ורב בביתר אמר דברי ברכה. כיבדו את המעמד משפיעי הקהילה מכל בתי כנסת חב"ד בעיר, הרב גרוס רב ק"ק בית אברהם הרב יהודה לייב הלשטוק רב דק"ק היכל פנחס ראשי כוללים ורבני קהילות וחברי מועצת העיר. בין לבין זכה הקהל לראות מראות קודש מהרבי . כרגיל לאחר הסיום נחלק הש"ס בין המשתתפים ללימוד בשנה החדשה ביתר שאת. לאחר החלק הרשמי התיישב חלק מהקהל להתוועדות אל תוך הלילה עם הרב ש"ב ליפשיץ.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הרב שמואל וויספיש
כ"א כסלו ה׳תשס״ו
זה המקום להזכיר את המנחה היקר זה השנה החמישית ברציפות שמנחה את ההתועדות ביד רמה הרהח רשמואל וויספיש משפיע בית הכנסת חב"ד בביתר וראש ישיבת עוז מאיר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.