מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשס״ד 10.10.2003

הלולב - ה"נשק" של חיילי צה"ל בסוכות

במהלך שבוע הסוכות ייראו חיילי צה"ל עם "נשק" מסוג חדש ועם מאמנים חדשים... החיילים יתכבדו בנטילת לולב בהדרכת צעירי-חב"ד. מאות חוליות מיוחדות של צעירי-חב"ד יגיעו אל החיילים, בבסיסים ואף לקווי החזית הקדמיים ביותר, באמצעות עשרות סוכות ניידות. צעירי חב"ד יביאו לחיילים את שמחת החג ויזכו אותם במצוות ארבעת המינים וישיבה בסוכה. הפעילות תוגברה ברגע האחרון בשל גיוס המילואים שנערך והפעילות המבצעית של צה"ל בימים האחרונים.
הלולב - ה
הסוכות הניידות מוכנים לקראת יציאה ממרכז צעירי-חב"ד בכפר-חב"ד
בימים האחרונים דמה מתחם מרכז צעירי-חב"ד בכפר חב"ד לבית מלאכה ענק לייצור משאיות. עשרות מכוניות מסחריות חנו במתחם ובחורים נרמצים עמלו להרכיב עליהם סוכות כשרות למהדרין, לקראת הפעילות בששת ימי חול המועד. ר' לוי אדרעי, האחראי על המבצע הלוגיסטי המורכב של גיוס כלי הרכב והרכבת הסוכות, דיווח בסיפוק, בערב שבת, כי צוותיו הנמרצים הצליחו לעמוד בלוח הזמנים וכל הסוכות הניידות הורכבו ובעזרת ה' יצאו לדרכם במועד. הרב אהרן פרוס, המתאם את פעילות צעירי-חב"ד בצה"ל ועומד בראש מטה "מבצע סוכות", דיווח על השלמת התיאומים עם רבני היחידות ועם מפקדי השטח. אף מלאכת שיבוץ הסניפים נסתיימה בערב החג. עם זאת המטה יוסיף לפעול בכל מהלך ימי חול המועד, לשינויים של הרגע האחרון, וכן ל"הקפצת" כוחות למקומות בלתי צפויים. הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד, העריך כי במהלך ימי חול המועד יגיעו צוותי צעירי-חב"ד לכמאתיים אלף חיילים, מרמת הגולן בצפון ועד גבול מצרים באילת וברצעות עזה. הרב אהרונוב ציין בהערכה רבה את פעילותם המסורה של הסניפים, אשר הצליחו לגייס מאות מחסידי חב"ד לפעילות, חרף הסיכונים בשל היות כל הארץ חזית. הרב אהרונוב סיפר כי בעבר היו נסיונות של המחבלים לפגוע בסוכות הניידות של צעירי חב"ד. במקרים מסויימים אף נפגעו סוכות ניידות, אך הדבר לא הרתיע את חסידי חב"ד להמשיך בפעילות ולחזק את חיילי צה"ל במשימות הביטחון שהופקו בידיהם.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
שלטים
ט"ז תשרי ה׳תשס״ד
מה עם שלטי היכונו לביאת משיח על הרכבים כולנו זוכרים את הוולבו של דובר חב''ד הרב ברוד עם שלט גדול היכונו מדוע אחרי ההסלקות הפסיקו עם זה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.