צבי סופר | יום י"א ניסן ה׳תשפ״ד 19.04.2024

לרגל המצב: העיתונאים מקבלים השנה גם מצות - וגם שוקולד

המצב המיוחד בו נמצאת ישראל מאז שמחת תורה, עם מלחמה של חצי שנה בכל החזיתות והעובדה שמיליונים בישראל ובעולם עוקבים אחרי כלי התקשורת והעיתונאים כל יום וכל היום, הובילה את הרב מוני אנדר, מנהל אגף דוברות חב"ד, להוביל השנה קמפיין מיוחד של מבצע מצה שלא היה מעולם
לרגל המצב: העיתונאים מקבלים השנה גם מצות - וגם שוקולד

המצב המיוחד בו נמצאת ישראל מאז שמחת תורה, עם מלחמה של חצי שנה בכל החזיתות והעובדה שמיליונים בישראל ובעולם עוקבים אחרי כלי התקשורת והעיתונאים כל יום, וכל היום, הובילה את הרב מוני אנדר, מנהל אגף דוברות חב"ד, להוביל השנה קמפיין מיוחד של מבצע מצה שלא היה מעולם.

במאמצים גדולים הוא מגיע למערכות השונות ולכמות אדירה של עיתונאים ואנשי תקשורת, נושא דברים בהרמות הכוסית החגיגיות לחג, ומעניק להם ערכה מיוחדת שכוללת בתוכה כמובן גם שלוש מצות שמורות לליל הסדר, אבל גם משהו נוסף שיפתח להם גם את הראש ואת הלב - ספר עם רעיונות חסידיים וחפיסת שוקולד שמרלינג שמעלה את מצב הרוח הירוד.

"כבר כמה ימים שאני מבלה כל היום במערכות התקשורת השונות, מחלק את הערכה, מדבר בענייני דיומא ומעודד את לב ורוח אנשי התקשורת - וב"ה הצמאון אדיר! לא אחת אני נתקל בעיתונאים שמסרבים בהתחלה אפילו להגיד 'חג שמח' בטענה כי אין זה מתאים השנה, אולם לאחר הפגישה אנחנו נפרדים כי אין מתאים וטוב יותר מאשר לאחל דווקא השנה חג שמח וחירות לכל בני ובנות ישראל. חלקנו השנה כמות מדהימה של מצות שמורות שלא היתה מעולם, והיד עוד נטויה. יש מקומות שטרם הספקתי לבקר בהם ובעז"ה עד בדיקת חמץ נגיע גם אליהם. לאורך השנים, לא אחת הצביע הרבי על החשיבות הרבה של כלי התקשורת והיכולת שלהם להגיע במחי כתבה אחת למאות אלפי אנשים בו זמנית - ולכן החשיבות העצומה של המבצע העצום הזה", מספר הרב אנדר ל-COL.

המעוניינים לקחת חלק בעלויות הגדולות של חלקת הערכות, יכולים להשתתף באמצעות לחיצה על קישור לתרומה הנושאת סעיף 46. לחצו כאן>>

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.