| יום י' ניסן ה׳תשפ״ד 18.04.2024

שיחה דיגיטלית ייחודית מסייעת לצלוח את אתגרי גיל ההתבגרות

לקראת חג הפסח ובין הזמנים, ר' דובי ברוד, מטפל מוסמך ואיש חינוך, מגיש הפקה מיוחדת במינה בשם "אל הנער", המיועדת לנערים ולהוריהם, במטרה לסייע בהתמודדות עם האתגרים הרבים הכרוכים בגיל ההתבגרות.
שיחה דיגיטלית ייחודית מסייעת לצלוח את אתגרי גיל ההתבגרות

בשיחה, שהיא למעשה מפגש וירטואלי מרגש ומעצים, משוחח הרב ברוד ישירות עם הנערים בפתיחות על השינויים שהם חווים, על השאלות המציקות להם ועל האתגרים העומדים בפניהם, וזאת באור השקפת החסידות.

בראיון מיוחד עם הרב ברוד, הוא מסביר: "כהורים, תפקידנו הוא ללוות את ילדינו, להעניק להם תמיכה, הבנה והדרכה, ולנצל את התקופה הזו של חג הפסח - חג החינוך, לתרגום מעשי של מצוות "והגדת לבנך",  כדי לטעת בהם את ההשקפה הנכונה שתסייע להם לצמוח ולהתפתח.
הרב ברוד מוסיף: "הורים רבים מצפים שהנער יפנה מיוזמתו ויבקש הדרכה בנושאים שמעסיקים אותו בגיל ההתבגרות, אך לרוב זה לא קורה. החובה מוטלת עלינו ליזום ולקיים שיחה כזו. בהפקה זו אני מקווה להקל על הורים שמתקשים לעשות זאת בעצמם".

השיחה, שהיא הפקה מיוחדת, אינטראקטיבית ומושקעת שהופקה במחשבה רבה, נוגעת בהיבטים השונים של גיל ההתבגרות בעדינות ובבהירות, תוך מתן תשובות לתהיות השונות. היא לוותה ואושרה על ידי רבנים, אנשי חינוך ואנשי מקצוע בכירים.

הורים שרכשו את הסדנה מספרים על השינוי המשמעותי שחל בבנם, וביחסים עמו. "הבן שלי נרגע, ויחד איתו גם אנחנו. הסדנה פתחה בפנינו צוהר להבנת עולמו הפנימי, ההתמודדויות והחששות עמן הוא מסתובב", מספרת אחת האימהות. "קיבלנו כלים מעשיים להתמודדות עם האתגרים השונים, ואנחנו רואים שיפור ניכר בתקשורת ובקשר עם הילד שלנו".

הרב דובי ברוד מזמין את ההורים והילדים להצטרף אליו למסע של גילוי עצמי, צמיחה והעצמה, מתוך אמונה שבעזרת הכלים, התובנות והפתרונות המעשיים שמוצעים בשיחה, יצליחו הנערים להתגבר על האתגרים הניצבים בפניהם בגיל ההתבגרות, כל זאת לאור המסר הנצחי של "והגדת לבנך".

לרגל חג הפסח, מוצע קופון הנחה מיוחד של 10% לרוכשים את הסדנה עד לחג.

קוד קופון: col10
>> לפרטים נוספים ולרכישה, לחצו כאן <<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.