צבי סופר | יום י' ניסן ה׳תשפ״ד 18.04.2024

ראש העיר אשדוד אירח השלוחים בלשכתו: "חש שותפות דרך"

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, זכה אמש לארח בלשכתו את עשרים שלוחי הרבי המנהיגים קהילות ומקיימים פעילות נרחבת עם רבבות מתושבי העיר | המפגש, שהתקיים לקראת י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי, נפתח בדברי תורה וברכה מפי השליח הראשי של הרבי לעיר, הרב שניאור זלמן גודמן, דיבר על חזונו של הרבי שלפיו פועלים השלוחים ועל ההשפעה הכבירה על תושבי העיר
ראש העיר אשדוד אירח השלוחים בלשכתו:

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, זכה אמש לארח בלשכתו את עשרים שלוחי הרבי המנהיגים קהילות ומקיימים פעילות נרחבת עם רבבות מתושבי העיר.

המפגש, שהתקיים לקראת י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי, נפתח בדברי תורה וברכה מפי השליח הראשי של הרבי לעיר, הרב שניאור זלמן גודמן, אשר דיבר על חזונו של הרבי שלפיו פועלים השלוחים ועל ההשפעה הכבירה על המונים מתושבי העיר.

המפגש נווט על ידי מנכ"ל מרכז חב"ד באשדוד, הרב שמואל גודמן, אשר הציג את השלוחים וסקר בפני ראש העיר את היקף הפעילות של חב"ד בעיר, בדגש על הפעילות האינטנסיבית שהתקיימה בחצי השנה האחרונה בקרב כלל תושבי העיר ובמיוחד עם המשפחות השכולות.

בשלב זה אחדים מהשלוחים סיפרו על מאורעות מרגשים של השפעה עמוקה ועמידה לימין התושבים ברגעים קשים, הנובעת ממהות מטרת השליחות שהרבי הטיל עלינו - לראות בכל יהודי עולם מלא, להתבונן עליו כעל חלק אלקה ממעל ממש, ולדעת שנשמתנו ירדה לעולם כדי לעשות טובה ליהודי אחד בגשמיות וברוחניות.

ד"ר לסרי הגיב בהתרגשות רבה, סיפר על שותפות הדרך שהוא חש עם השלוחים, אשר פועלים מתוך מטרה משותפת להיטיב עם תושבי העיר ולהעניק להם את החיזוק לו הם זקוקים. ד"ר לסרי, אשר נולד בברכתו של הרבי, ציין אשר הקשר שלו עם חב"ד החל מרגע לידתו ונמשך עד עתה. ראש העיר ציין כי הקשר יילך ויתהדק והוא יוסיף לתמוך וללוות את הפעילות החשובה של חב"ד בעיר

את המפגש המיוחד חתם השליח הותיק הרב מרדכי מנשה לאופר, רב רובע י"א בעיר בדברי תורה לקראת חג הפסח ובקשר ליום הולדתו של הרבי. הרב לאופר אף העניק לראש העיר את הספר "האיר פני המזרח".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.