מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשפ״ד 18.04.2024

נשימה ▪︎ בשורה מרגשת מהפכנית ומרעננת ▪︎ המתנה שלך לחג

לאחר חודשים ארוכים של עבודת תחקיר מעמיקה ומאומצת, שבועון 'כפר חב"ד' שמח ונרגש להציג בפניכן את 'נשימה' - מגזין הנשים החדש של חב"ד, הבא להחליף את המגזין 'נשי' המוכר והאהוב • כשאמא משקיעה בעצמה - כל הבית מרוויח, וזו בדיוק הרוח המובילה את 'נשימה'. המגזין החדש מביא בכנפיו בשורה מעצימה ומלאת השראה לכל אישה, בהתאם לדברי הרבי
נשימה ▪︎ בשורה מרגשת מהפכנית ומרעננת ▪︎ המתנה שלך לחג

לאחר חודשים ארוכים של עבודת תחקיר מעמיקה ומאומצת, שבועון 'כפר חב"ד' שמח ונרגש להציג בפניכן את 'נשימה' - מגזין הנשים החדש של חב"ד, הבא להחליף את המגזין 'נשי' המוכר והאהוב.

כשאמא משקיעה בעצמה - כל הבית מרוויח, וזו בדיוק הרוח המובילה את 'נשימה'. המגזין החדש מביא בכנפיו בשורה מעצימה ומלאת השראה לכל אישה, בהתאם לדברי הרבי: "וכנראה במוחש שמצב הרוח בבית תלוי במצב הרוח של האישה, ואין הברכה שורה אלא מתוך שמחה".

'נשימה' מציע מגוון רחב של תכנים מרתקים ורלוונטיים לאישה בת זמננו - החל מפרסום ראשון ומונגש של דברים מעצמים מהרבי לנשים, דרך כתבות מעמיקות ומרגשות על תופעות ואישים מעוררי השראה בקהילה החב"דית, ועד לקומיקס נשי שנון, פודקאסטים מרתקים, מדורי אמונה וביטחון בגובה העיניים הנשיות ועוד.

צוות הכותבות המוכשר של 'נשימה' מביא את מיטב הכישרונות הנשיים, עם שמות מוכרים ואהובים כמו הרבנית סימה אשכנזי, רחל הלפרין, רוחי לייכטר, רוחמה בנדטוביץ, פייגי בורגן, נחמי סגל, רחל מיכאלשוילי, דבי מינצברג, מזח מיכאשלווילי, הלנה ערד, דבורה וישצקי,חני זוננפלד, יפעת זינגר, דובה רסקין, ניצן רון, יוכבד אבצן, רבקי פרידמן, שוש גרינברג, חני רבינוביץ, מרים רוזנבאום, אלינור בראל, אסתי ווסרמן, מרימי פרידמן, מושקי קרישבסקי, הדס לוינשטרן, אביגייל מייזליק עם מתכונים מקוריים ישר מבתי נשות חב"ד, ואפילו הרב מאניס פרידמן שמצטרף אלינו מהעבר השני של הגלובוס.

'נשימה' מבטיח חוויית קריאה ייחודית, מקצועית ומלאת השראה, שנוגעת בלב ובנפש האישה בשפה שרק נשים מכירות ומבינות. כל זאת מתוך התאמה מלאה לאתגרי הדור ולעולמה של האישה החב"דית בתקופה זו. 

אז קחו נשימה עמוקה, והצטרפו אלינו למסע מרגש ומעצים בין דפי המגזין החדש. כי מגיע לכל אישה מאיתנו לקחת פסק זמן, להשקיע בעצמה, ולמלא את ריאותיה בנשימה חדשה של העצמה, צמיחה והתחדשות.

"השופר של הרבי" מביא את בשורת העצמת האישה הישר לפתח ביתכם – 'נשימה'.

לקבלת מגזין הכירות חינם עד לבית (בישראל בלבד) לחצי כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.