מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ו 21.12.2005

התועדות י"ט כסלו בבורסת היהלומים

חגיגת י"ט בכסלו בבורסת היהלומים הישראלית נערכה בהשתתפות רבים מבאי הבורסה. את ההתוועדות פתח מנהל בית חב"ד בורסת היהלומים הרב חגי הלוי שקרא מכתב מהרבי בשעה שכל הקהל עומד על רגליו. נשיא בורסת היהלומים מר אבי פז בירך את בית חב"ד המקומי בפעולתו הברוכה במתחם הבורסה, ואף הביע בקיאות בהיסטורית חב"ד, ושיתף את הקהל בחווייתו כשביקר אצל הרבי בשנת תשל"ז ומאז שמורה אצלו פינה חמה בלב לחב"ד ולרבי. אחריו עלה לדבר (הנשיא היוצא) נשיא הכבוד והפדרציה העולמית מר שמואל שניצר שהודה לחב"ד על פעולותיה בעולם כולו ללא הבדל בין יהודי אחד למשנהו, ואף הודה בחיוך ובשנינות שחב"ד "הצליחה לחלחל לכול מקום בבורסה", והביא למחיאות כפיים סוערות על דברים אלו. נשיא בורסת אבני החן מר שלמה התייחס בנאומו למפגש הפרטי שלו עם החב"דניקים ברחבי העולם ועל היחס החם שכולם זוכים מהם.
התועדות י
את המסע המרכזי 'דבר מלכות', סיפור המאסר והגאולה, והמסר המרכזי היוצא מיום זה, העביר בצורה מרתקת לחברי הבורסה הרב עומר הלוי משפיע בישיבת ת"ת רמת-אביב ומרצה לחסידות.

אחד מחידושיו של הרב עומר הלוי הצליח לרתק את הקהל בצורה יוצאת דופן כאשר גילה שהשנה היא שנת 207 לצאת האדמו"ר הזקן מהמאסר שבגימטרייא 207 עולה 'אור' ='רז' שזוהי למעשה מהותו של האדמו"ר הזקן כפי שמרומז בשמו 'שניאור' המשכה וגילוי האור הנגלה שהוא ה'שולחן ערוך' והאור הפנימי הוא ספר ה'תניא' קדישא.

בסוף ההתוועדות קיבל אחד מאוהדי וידידיי בית חב"ד קיבל שי ספר חת"ת מהודר כהודאה על השתתפותו ותרומתו לבית חב"ד, השי הוענק לו ע"י הרב חגי הלוי והרב יהונתן הצופה, פעיל בית חב"ד. את ההתוועדות חתם בניגון 'פדה בשלום' הרב מנחם מענדל שגלוב , ובהגיעו לפסוק 'ואני אבטח בך' פצח כל הקהל בריקוד מעגלים.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ראביי שאגלוב, אתה לא נח לרגע!
כ' כסלו ה׳תשס״ו
כל הכבוד ראביי שאגלוב אתה לא נח לרגע, כל הזמן בפעילות!

אשריך
ישי
2.
השלט
כ' כסלו ה׳תשס״ו
ראיתם ש"יחי לא מרחיק יהודים??הרבי אמר באופן המתקבל לעשות!! ולא להתחמק מעבודה!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.