מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשפ״ד 07.04.2024

"שבוע תמים לרבי": רשת ישיבות 'בין הזמנים' בקהילות חב"ד

בסוף השבוע יפתחו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ ישיבת "בין הזמנים" בארגון "ועד התמימים" | מרכז התקשורת החב"די COL עם כל הפרטים על מהפכת הלימוד בחודש ניסן | והשנה, חידוש: ארוחות בוקר יוגשו
צילום: ארכיון COL

ביום חמישי הקרוב, עם תחילת ימי 'בין הזמנים', ייפתחו בתנופה עשרות מוקדים של 'ישיבות בין הזמנים' ברחבי ארץ הקודש, בכל קהילות אנ"ש, לאלפי תלמידי התמימים השוהים בתקופת בין-הזמנים בביתם.

מטרת התכנית, המאורגנת על ידי "ועד תלמידי התמימים העולמי", שבחור במהלך בין הזמנים, ובפרט בשבוע ההכנה ליום הבהיר – יום הולדת מלכנו י"א ניסן, ישמור על שגרה יומית חסידית הראויה ל'תמים של הרבי' במהלך ימי בין הזמנים, יתכונן ליום הבהיר בצורה טובה ואיכותית, וכמובן להגיע מוכן ל'זמן חרותנו'- חג הפסח הקרב ובא, וכלשון הרבי בשיחת ש"פ מצורע תש"ל: "זייער הכנה צו פסח דארף זיין דורך זיצן און לערנען" ['ההכנה לפסח צריכה להיות על שיושבים ולומדים'].

התכנית החדשה, סוחפת את תלמידי כלל הישיבות, נתון זה אפשר לראות בכמות הנרשמים העצומה כבר בשנה הראשונה של פתיחת רשת הישיבות.

בכל יום, במהלך ה'שבוע תמים לרבי', התמימים יפתחו את יומם עם לימוד חסידות במרכז הלימוד הקרוב לביתם – בסדר ילמדו הבחורים מאמרים מתורת רבנו, בסיומו של הסדר יתפללו הבחורים תפילת שחרית ברצינות ובכוונה כראוי לתמים חסידי.

חידוש שישנו בפרוייקט הוא ארגון של ארוחת בוקר מסודרת. 'ועד התמימים' חשב על כל פרט ודאג שהבחור יגיע ללא טרדות גשמיות ויוכל להשקיע את ראשו ב'אהלה של תורה'.

ל'רשת' הוכנה חוברת מיוחדת המאגדת בתוכה חומרי לימוד שנבחרו בקפידה ומתוך מחשבה על חומרים המתאימים לישיבות קטנות ולישיבות הגדולות.

בחוברת, שער חסידות, שער נגלה, הלכה, בנוסף, שני שערים ייחודיים: 'סדר בליובאוויטש' – אוצרות ופנינים מרבותינו נשיאנו לחג הפסח בשילוב יומנים אותנטיים בפרסום ראשון. ותדפיס מתוך הפרוייקט החדש העתיד לראות אור בקרוב: 'הגדת מלך' – ביאורים ופיענוחים בהגדה של הרבי בהגשה חדשה, מורחבת ומאירת עיניים.

במהלך ימי 'בין הזמנים' יתקיימו פעולות מיוחדות ומגוונות, כגון, סדרי ליל שישי, פארבריינגענ'ס, סדרי לימוד ב'ליקוטי שיחות', תנופה ב'מבצע תפילין', כתיבת 'הערות' ופלפולים בהגדת הרבי, שיעורים והרצאות בנושאי הלימוד והכנה ולחג הפסח – כל הנ"ל יפורסמו במוקדי הישיבות, עקבו אחר הפרסומים.

כמובן, גדולה זכותם ואשרי חלקם של הבחורים המשתתפים בתכנית וה'געשמאק' שיהיה להם לגרום נח"ר לרבי ושיגיעו מוכנים לימים בהירים אלו, כמו"כ, הבחורים המשתתפים בתכנית 'שבוע תמים לרבי' יזכו במלגה גבוהה ללא הגרלה.

מהנהלת 'ועד תלמידי התמימים העולמי' נמסר: "בטוחים אנו שהפרוייקט החדש והגדול של רשת 'ישיבות בין הזמנים' שהוקמה כהכנה ליום הבהיר י"א ניסן וודאי יגרמו נחת רוח רב לכ"ק אדמו"ר וללא ספק פעולות אלו יזרזו את ביאת משיח צדקנו בקרוב ממש!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.