מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ו 23.12.2005

הפצת המעיינות בהתוועדות י"ט כסלו המרכזית בבאר-שבע

בבאר שבע מימשו את ה"יפוצו מעינותיך חוצה" – הלכה למעשה, מאות מתושבי העיר באר שבע, התחילו ביום י"ט כסלו בלימוד שיעור יומי קבוע בלימוד התניא, מתוך ספר התניא – השי המיוחד שחולק לכ-600 משתתפי ההתוועדות המרכזית של חג הגאולה י"ט כסלו, שנערכה השנה באולם האירועים המפואר "רויאל גרדן", בהשתתפות רבני העיר, אורחים ואישי ציבור, לצד שולחנות ערוכים.ההתוועדות החלה בדברי פתיחה למהותו של יום, מפי המנחה הרב משה אריאל הכהן רוט, שהנחה את ההתוועדות בחן רב ובטוב טעם. פתח את ההתוועדות ב"דבר מלכות" - מברקו של הרבי להתוועדויות י"ט בכסלו. שליח הרבי בבאר שבע ומנהל בית חב"ד המרכזי הרב שניאור זלמן גורליק, העומד מאחורי הארגון של הערב המוצלח. את המשא המרכזי להתוועדות משמיע האורח החשוב, הרב יוסף יצחק הבלין, רב קהילת חב"ד ברמת שלמה בירושלים, ומנהל המרכז להפצת המעיינות "היכל מנחם", שעורר את המשתתפים, לטעום ממעיינותיה ואוצרותיה של החסידות.
הפצת המעיינות בהתוועדות י
כיבדו את ההתוועדות בדברי ברכה: המרא דאתרא הרב יהודה דרעי, רב העיר וראב"ד באר שבע, הרב יורם אברג'ל, ראש מוסדות "רב פעלים" בנתיבות, הרב שמעון כהן, ראש מוסדות "בית מוריה" ורב שכונה יא' בעיר.

כמו כן כיבדו את ההתוועדות בנוכחותם: הרב יוסף שמחה גינזבורג, רב איזורי עומר, הרב בנימין בצרי, רב קרית האבות, הרב אברהם יעקב שרייבר, רבו של "כפר דרום", הרב מאיר סויסא, רב שכונה א'. מר יצחק מרציאנו, סגן ראש עיריית באר שבע, והרב משה שמואל אוירכמן, שליח הרבי בקריות, ושלוחי הרבי בבאר שבע.

כתב הערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית, מר איתי רפפורט, ריתק את הקהל שעה ארוכה ברשמיו המיוחדים מכינוס השלוחים העולמי, כיצד נחשף לדרכה של חב"ד ולעולמם של השלוחים, והציג בפני המשתתפים קטעים נבחרים מסרטו.

במהלך ההתוועדות צפו המשתתפים במראות קודש של הרבי בהתוועדויות י"ט בכסלו מתוך הסרט "הרבי מדבר" – י"ט כסלו.

מקהלת ילדים מיוחדת "פרחי מנחם" – תלמידי ת"ת חב"ד-עוזיאל באר שבע, בניצוחו של המחנך הרב יואל קפלן, ליוותה את ההתוועדות, בשירי חג הגאולה.

הנעימה את ההתוועדות, תזמורתם של ר' יוני פיין ור' מוטי פישר - "אור בנשמה" וסחפו את הציבור בשירי נשמה, ובשמחה וריקודים.

בסיום ההתוועדות, נערכו בין המשתתפים, הגרלות על כרטיס טיסה לחצרו הק' של הרבי, ועל מסגרת משולבת של תמונת הרבי עם שטר דולר לברכה מידו הק'.

לקראת חצות התפזרו הנאספים, כשהאוירה המיוחדת של ההתוועדות, הותירה עליהם את רישומה.


לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בסדר
י"ד טבת ה׳תשס״ו
תעשו אתר על המקהלה!!!!!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.