מנדי ברגר | יום כ"ג אדר ב ה׳תשפ״ד 02.04.2024

כ-800 בחורים יטוסו ברחבי תבל לערוך 'ליל הסדר' בפסח

כ-800 בחורים חב"דיים התכוננו, למדו ונבחנו על חומר הלימוד שקיבלו בחוברת שהפיקו ב'מרכז לענייני חינוך' בניו יורק, ובה הסבר על חג הפסח, מנהגיו והלכותיו, זאת לקראת יציאה ל'מרכז שליחות' ברחבי תבל בחג החירות הקרוב
כ-800 בחורים יטוסו ברחבי תבל לערוך 'ליל הסדר' בפסח

כ-800 בחורים חב"דיים התכוננו, למדו ונבחנו על חומר הלימוד שקיבלו בחוברת שהפיקו ב'מרכז לענייני חינוך' בניו יורק, ובה הסבר על חג הפסח, מנהגיו והלכותיו, זאת לקראת יציאה ל'מרכז שליחות' ברחבי תבל בחג החירות הקרוב. 

ההתכנסות והמבחן התקיימו במוזיאון הילדים הסמוך ל-770 שבקראון הייטס, ובמשך כמה שעות נבחנו על הלכות פסח, הכשרת מטבחים, ארגון ליל הסדר וסימניו וכדומה, רגע לפני שימריאו לעשרות מדינות בגלובוס. 

"בפסח הזה", אומר הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר המל"ח אשר מונה על ידי הרבי לפקח ולהרחיב את תכנית ה"מרכז שליחות", "רואים בבתי חב"ד ברחבי העולם את הבקשות של היהודים להשתתף בליל הסדר, כחלק מהרצון לדעת על מורשתם מאז ה-7 באוקטובר". עוד הוא ציין, כי "תלמידי הישיבה יסעו ברחבי העולם בכדי לקבל את כולם בזרועות פתוחות ולעזור להם לחגוג את חג החירות".

מאות התמימים יצאו לסייע לשלוחים בכל רחבי ארה"ב, דרום ומרכז אמריקה, אסיה, אירופה ועוד. הם ימלאו תפקיד מרכזי בכך שלכל אדם יהודי תהיה חווית פסח פיזית ורוחנית.

הלוגיסטיקה של תיאום וסנכרון מאות בחורים בהתאמה לצרכיה הייחודיים של כל קהילה וכל יעד, היא משימה בעלת ממדים אדירים. צוות מיוחד פועל מסביב לשעון בכדי להסדיר את הלוגיסטיקה האדירה - החל מהזמנת טיסות ואולמות אירועים, הסדרת אוכל כשר במקומות מרוחקים ועוד.

על מלאכת התיאום, מפקחים הרב מנדי קוטלרסקי והרב שניאור נגר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.