מנדי ברגר | יום כ"ב אדר ב ה׳תשפ״ד 01.04.2024

מצב פוליטי רעוע בבני ברק יביא לקריאת רחוב ע"ש הרבי?

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, מנצל את המצב הפוליטי הרעוע במועצת העיר ומעלה השבוע להצבעה את הצעתו להנצחתם בעיר של הרבי מלובביץ' והרב עובדיה יוסף זצ"ל | וידר: "לא מדובר בנושא פוליטי, חייבים לתקן את העיוות"  
מצב פוליטי רעוע בבני ברק יביא לקריאת רחוב ע

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הגיש הצעת החלטה, אותה יאלץ ראש העירייה חנוך זייברט לעלות להצבעה במועצת העיר השבוע, ובה הוא דורש להנציח את זכרם של הרבי מלובביץ' ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בעיר.

למרות שזכרם הונצח ברבים מאוד מערי ישראל, דווקא בבני ברק שמם לא הונצח. חבר המועצה וידר הצליח להעביר לפני שנתיים את ההצעה להנצחתם בוועדת השמות העירונית, הצעה שהצליח להעביר פה אחד. אולם ההחלטה שאמורה לעלות לאישור סופי במועצת העיר נגררה במכוון על ידי ראש העירייה במטרה למנוע את ההצבעה עליה.

וידר כותב בהצעתו כי "תושבי העיר דורשים ומצפים לכך, כפי שקרה ברוב ערי ישראל", הוא מוסיף כי "לא מדובר בנושא פוליטי אלא בשניים מגדולי הדורות שאין מחלוקת שהיו אמורים להיות מונצחים בעיר כבר לפני שנים רבות, ולמרות הבקשות והתזכורות הרבות שלי, עסקני העירייה בחרו לצערי לדחות שוב ושוב את הדיון במועצת העיר בנושא ולנסות להנציח במקומם כל מיני עסקנים ומקורבים".

כאמור, וידר מנצל את המצב הפוליטי הרעוע במועצת העיר, בכך שגם סיעת ש"ס, וגם חברי המועצה באגודת ישראל מטעם סיעת שומרי אמונים טרם קיבלו את מבוקשם ואינם משתתפים עם הקואליציה בהצבעות ומנסה להעביר את ההחלטה שתעשה סוף לעוול המתמשך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.