מערכת COL | יום כ"א אדר ב ה׳תשפ״ד 31.03.2024

החברה השליחה נפרדה: "תמיד חשבה איפה יכולה להשפיע"

הרבנית דינה חפר, משליחות הרבי בדיסלדרוף שבגרמניה, סיפרה על חברתה להבחל"ח לאה אלטהויז ע"ה, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, בריאיון לתכנית "מנדי-ביתאן" בכאן מורשת: "איפה שצריך אותה, הייתה"
החברה השליחה נפרדה:
ההלוויה בכפר חב"ד

הרבנית דינה חפר, משליחות הרבי בדיסלדרוף שבגרמניה, התראיינה היום (ראשון) בתכנית 'מנדי ביתאן' בכאן מורשת, וסיפרה על עמיתתה השליחה, להבדיל בין חיים לחיים, הרבנית לאה אלטהויז ע"ה, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר.

"הכרתי אותה כבר מהסמינר בצפת", פתחה הרבנית חפה, "אבל ההיכרות המשמעותית הייתה כשהגיעה לדיסלדרוף בעקבות המלחמה לפני שנים אחדות.

"היא הצטרפה לבית חב"ד שלנו במלוא מובן המילה. היא לא חשבה להיות פה, ולא חשבה שתהיה פה, אבל כמו שאבא שלה אמר עליה בהלוויה, 'איין מאל א שליח, אלא מאל שליח'.

"היא הייתה שליחה במהותה. זה לא עניין של מקום וזמן. בכל מקום שהיתה, הייתה ב-100% בטוטליות. בעצם בעלה הגיע לכאן על תקן הרב של התלמידים מאוקראינה, שנדדו עם הישיבה, והיא הצטרפה עם בעלה. אבל ברגע שהגיעה - אמרה אם הגעתי לכאן אני באה ונותנת את כל כולי.

"והיא התמסרה ימים ולילות לשליחות, שבעצם לא הייתה השליחות הראשונית שלה. היא נתנה את כל כולה. היא הייתה טוטאלית. איפה שצריך אותה היא נמצאת. כל הזמן חשבה מה היא נדרשת לעשות, איפה היא יכולה להשפיע".

האזינו לריאיון המלא

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.