מערכת COL | יום כ"א אדר ב ה׳תשפ״ד 31.03.2024

בסימן תנופה: פגישה חמה של 'לב חב"ד' במרכז 'הלל יפה'

הנהלת המרכז הרפואי התכנסה עם השליח בבית הרפואה, הרב שניאור מעטוף, לישיבה מיוחדת עם 'לב חב"ד', האגף הרפואי של צעירי חב"ד | כל הפרטים ותיעוד  
בסימן תנופה: פגישה חמה של 'לב חב

סביב שולחן אחד במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, התכנסה הנהלת המרכז הרפואי עם השליח בבית הרפואה, הרב שניאור מעטוף, לישיבה מיוחדת עם 'לב חב"ד', האגף הרפואי של צעירי חב"ד. 

האורחים היו השליח הרב לוי מנדלזון, מנכ"ל לב חב"ד, ועמו הרב לייזר כץ, מנהל המחלקה לייעוץ רפואי. מנכ"ל המרכז הרפואי, ד"ר מיקי דודקביץ, העלה על נס את הפעילות המיוחדת של השלוחים הנמרצים.

בפני האורחים הוקרנה מצגת מיוחדת על 'הלל יפה', ובה, לצד המחלקות והמכונים השונים, הוצגו גם הפעילויות של הרב מעטוף ורעייתו והשירותים המיוחדים שהם מעניקים למאושפזים ולבני משפחותיהם, כמו קרוואן האירוח החדש, עגלות שירות שמגיעות למאושפזים עד למיטה, פעילות החסד הענפה, הבאת שמחה ואור למאושפזים בחגים.

מנכ"ל בית הרפואה הזמין את המשלחת לחדרו, ובהתרגשות הראה את ספרי הקודש שבהם הוא לומד, ושיתף בתובנות שלמד בגמרא ובתנ"ך. יחד עם שלושת סגניו ורב המרכז הרפואי, הביעו את הערכתם לפעילות של שליחי הרבי בכל חלקי המרכז הרפואי.
הצוותים דנו באפשרויות של הרחבת הפעילות והידוק הקשר למען המטופלים הרבים מיישובי הסביבה.

 ב'לב חב"ד' סיכמו את הפגישה בחיוביות רבה, והיא מצטרפת למפגשים דומים במרכזים הרפואיים שיבא, איכילוב, וולפסון, שניידר, קפלן, מאיר, לניאדו, אסותא אשדוד ועוד ובעתיד נכונים עוד פגישות כאלה במרכזים נוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.