שניאור דייטש | יום כ' אדר ב ה׳תשפ״ד 30.03.2024

ב'לב חב"ד' מסכמים מבצע פורים מוצלח | תיעוד מסכם

השלוחים במרכזים הרפואיים, הפועלים במסגרת לב חב"ד של צעירי חב"ד, ואיתם 'תמימים' מישיבות חב"ד שבאו לתגבר את מערכי הפעילות לרגל פורים, סיכמו 'מבצע פורים' שובר שיאים, ובו אלפי קריאות מגילה, אלפים רבים של משלוחי מנות והבאת אור ושמחה למאושפזים בכל המרכזים הרפואיים בארץ
ב'לב חב

 

השלוחים במרכזים הרפואיים, הפועלים במסגרת לב חב"ד של צעירי חב"ד, ואיתם 'תמימים' מישיבות חב"ד שבאו לתגבר את מערכי הפעילות לרגל פורים, סיכמו 'מבצע פורים' שובר שיאים, ובו אלפי קריאות מגילה, אלפים רבים של משלוחי מנות והבאת אור ושמחה למאושפזים בכל המרכזים הרפואיים בארץ. 

"גם בשגרה, אוכלוסיית המאושפזים היא אוכלוסייה שזקוקה ליותר תמריצים כדי לשמוח ולחגוג את פורים, וזה בדיוק המקום שלנו כל שנה, על אחת כמה וכמה השנה, כאשר מצב הרוח הכללי שפוף", אומרים ב'לב חב"ד'.

בגזרת משלוחי המנות חולקו 30,000 מארזים אישיים, וההיערכות המקצועית והמוקדמת הביאה לכך שגם הצוותים הרפואיים היו חלק מיעדי המבצע.

הרב יוסי ליצמן, השליח במרכז הרפואי סורוקה בבאר־שבע, סיפר שההיערכות החלה כבר ביום שישי, כאשר ה'תמימים' באו מבעוד מועד ועשו את השבת בעיר, כדי לפתוח בקריאות המגילה כבר במוצאי השבת.

מלבד ה'תמימים', משפחות אנ"ש רבות נרתמו לסייע לשלוחים בכל עיר ועיר, והן הצטרפו לפעילות הקבועות של 'לב חב"ד', שכל השנה מבצעות פעילות של קודש למען המאושפזים ובפורים על אחת כמה וכמה.

הנהלת לב חב"ד הרחיבה את היקפי הפעילות גם במשרד הבריאות, הן במגדלי הבירה בירושלים הן בשלוחות נוספות ברחבי הארץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.