מנדי ברגר | יום י"ח אדר ב ה׳תשפ״ד 28.03.2024

"מפי עוללים ויונקים": בתל-אביב קיימו את הוראת הרבי

תלמידי רשת מוסדות החינוך של חב"ד בתל-אביב, מגילאי המעונות והגנים ועד לתלמוד התורה והמכינה לישיבה יחד עם צוות ההוראה, התכנסו היום ברחבת קמפוס המוסדות לכינוס חרום של תורה תפילה וצדקה • זאת, על-פי הוראתו הידועה של הרבי בזמנים דומים למצב הנוכחי, לנהוג כפי שנהג מרדכי היהודי, שכינס תינוקות של בית רבן לזעוק ולהתפלל לה'

תלמידי רשת מוסדות החינוך של חב"ד בתל-אביב, מגילאי המעונות והגנים ועד לתלמוד התורה והמכינה לישיבה יחד עם צוות ההוראה, התכנסו היום ברחבת קמפוס המוסדות לכינוס חרום של תורה תפילה וצדקה. זאת, על-פי הוראתו הידועה של הרבי בזמנים דומים למצב הנוכחי, לנהוג כפי שנהג מרדכי היהודי, שכינס תינוקות של בית רבן לזעוק ולהתפלל לה'.

דברי התעוררות בכינוס שהנחה הרב דוד זוהר מחנך בתלמוד תורה חב"ד 'אהלי מנחם', נאמרו ע"י הרב יוסף שמואל גערליצקי שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בתל אביב יפו והרב שניאור אהרון מנהל תלמוד תורה חב"ד 'אהלי מנחם'. כמו כן, נערך בכינוס ברוב-עם סיום הרמב"ם וסיום ספר המצוות אותו לומדים הילדים בת"ת בכל יום ויום על ידי ר' מענדי קטן מחנך בתלמוד תורה חב"ד 'אהלי מנחם'.

הרב יוסף גרליצקי, ציין כי בשנת תשל"ח בשבוע פרשת צו, עורר הרבי מאד לערוך כינוסי ילדים לזעוק למען שלום עם ישראל בארץ-הקודש ובעולם כולו וזאת בהמשך לחג הפורים.

"אנו נמצאים במצב שאיננו 'נורמלי', כאשר עשרות אחינו בני ובנות ישראל נמצאים במצב נורא בשבי האויב האכזר, ואלפי חיילי צה"ל מוסרים את נפשם בפועל ממש בכל רגע למען שלום תושבי ארץ-הקודש", אומר הרב גערליצקי, "הרבי הראה לנו את הדרך לנהוג במצב כזה ועלינו לקיים את ההוראה של "לך כנוס את כל היהודים", ובפרט את תינוקות של בית רבן, לזעוק בתפילה ובפרקי תהילים, למען שלום עם ישראל וזירוז הגאולה האמיתית והשלימה. לעניות דעתי זהו דבר מתבקש שכך ינהגו בכל מקום שישנו מוסדות חינוך של תשב"ר, ובפרט במוסדות חינוך חב"ד בכל רחבי תבל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.