מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשפ״ד 27.03.2024

חסיד חב"ד מקריית גת ימונה למנכ"ל עיריית קריית מלאכי?

ואזנה, לפי הדיווח, צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים לאחר סגירת הקצוות בינו לבין ראש העיר ללו זוהר שימנה אותו נוכח בקשת ועד שכונת חב"ד למנות איש מטעמם לתפקיד המנכ"ל. ואזנה נחשב מקורב לראשי ועד נחלת הר חב"ד וכן למ"מ ראש העיר היוצא
חסיד חב
מאיר ואזנה

מנכ"ל עיריית קריית מלאכי המיועד הוא מאיר ואזנה, חסיד חב"ד תושב קריית גת ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל החברה הכלכלית של קריית גת ולשעבר ראש האגף לחינוך חרדי בעירייה. כך נחשף היום (רביעי) ב'מלאכי סקופ'.

ואזנה, לפי הדיווח, צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים לאחר סגירת הקצוות בינו לבין ראש העיר ללו זוהר שימנה אותו נוכח בקשת ועד שכונת חב"ד למנות איש מטעמם לתפקיד המנכ"ל. ואזנה נחשב מקורב לראשי ועד נחלת הר חב"ד וכן למ"מ ראש העיר היוצא צלי מזרחי.

גורם בכיר בעירייה אמר היום למלאכי סקופ כי ראש העיר זוהר לא התלהב בתחילה מהרעיון, אולם נאלץ להסכים לו מאחר וללא חברי המועצה מטעם רשימת חב"ד הוא לא יצליח להרכיב קואליציה.

אם מינויו של ואזנה אכן יתקדם ויאושר, הוא צפוי להחליף בתפקידו את ממלא מקום מנכ"ל העירייה בחודשים האחרונים, יוסף כהן, שיחזור לתפקידו כמנהל אגף האסטרטגיה.

יש לציין כי גורם בחב"ד אמר לנו היום כי דרישתם לקבל תפקיד סגן בשכר או את תפקיד יו"ר המועצה הדתית עדיין עומדת בעינה. אותו גורם אמר למלאכי סקופ הבוקר כך: "אנחנו הסיעה הכי גדולה ומגיע לנו בזכות ולא בחסד, גם תפקידים וגם תקציבים ועוד דברים אחרים. לא נתפשר על צורכי השכונה והקהילה בשום פנים ואופן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.