מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשס״ו 20.12.2005

jem מציגים: "המתנה של חנוכה"

ידיהם של אנשי חברת המדיה החב"דית JEM, עמוסות עבודה בימים אלו. במשרדי JEM בניו יורק ובישראל, דולקים האורות גם בשעות הקטנות של הלילה, כשאנשי JEM עמלים לשגר את משלוחי התקליטור "המתנה של חנוכה" לשלוחים, מנהלי מוסדות ולמשפחות אנ"ש, שיגיעו למזמינים לפני תחילת חג החנוכה. כזכור, בכינוס השלוחים האחרון הפיקו בJEM את "המתנה של חנוכה". תקליטור זה מכיל חומר רב, מרתק ומגוון על חנוכה, כסרטונים שונים הדלקות חנוכה מסביב לעולם, חנוכיות מעניינות, אישים בעלי שם מרחבי העולם מדליקים חנוכייה) משחקים והפעלות לחנוכה, חומר היסטורי, ברכות ודיני חנוכה, מתכונים שונים, ועוד ועוד.
jem מציגים:
המתנה של חנוכה" יצא לאור במהדורה חדשה, הכוללת חמשה שפות, ובהם עברית, וכן אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית. התרגומים לחמשת השפות הללו הנו בכל התקליטור, ובכלל זה תרגום וקריינות מלאים בעברית. גם העטיפה החיצונית של קופסת ה DVD הנה בעברית.

בחברת JEM מבקשים להזכיר לשלוחים ומנהלי המוסדות, כי ניתן לרכוש את "המתנה של חנוכה" במחיר מוזל לרכישה מרוכזת המיועדת לחלוקה בלבד. "הכמות מוגבלת, והמעוניינים בתקליטור זה מתבקשים להזדרז ולערוך את הזמנותיהם בהקדם האפשרי", מדגישים ב JEM.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.