מערכת COL | יום י"א אדר ב ה׳תשפ״ד 21.03.2024

בתות"ל המרכזית לוד: התמימים למדו אלפי שיחות של הרבי לקראת פורים

השבוע הגיע לסיומו מבצע הכנה יחודי לפורים בישיבת תות"ל המרכזית לוד | מאות תמימים השתתפו במבצע ולמדו אלפי שיחות של הרבי | גלריה מיוחדת מהמבצע ומאירוע הסיום
בתות

בישיבת תות"ל המרכזית בלוד סיכמו השבוע את מבצע ההכנה לפורים - "פתגם המלך",

המבצע החל כשלושים יום לפני פורים. עם פתיחת המבצע נמכרו קבצים מהודרים בהדפסה מיוחדת, שנערכו במיוחד ע"י הת' מנחם מענדל שי' אישבית, המכילים בתוכם את כלל שיחות הרבי לחג הפורים כפי שנדפסו בליקוטי שיחות.

במסגרת המבצע, הופקד על כל כיתה בישיבה (כ-15 במספרם), תמים משיעור ג' - שהיה אחראי על בחינת השיחות בע"פ באותה הכיתה. במסגרת בחינות אלו, נבחנו כ300 בחורים על למעלה מ1500 שיחות!

כל מי שנכנס לזאל הישיבה בסדרי לקוטי שיחות ובזמני הבחינות בתקופת המבצע, לא יכל להתעלם מהאווירה המיוחדת שסחפה את הישיבה בלימוד השיחות לפורים. בנוסף לבחינות משתתפי המבצע סיכמו שיחה נוספת בכתב, מלבד השיחות עליהם נבחנו.

כחלק מפעילות המבצע, נערכה הרצאה מיוחדת מפי הגה"ח הרב יעקב גולדשמיד - לתוספת עידוד התמימים בלימוד שיחותיו של הרבי לפורים.
השבוע, בתום ארבעה שבועות - התקיים אירוע הסיום בזאל הישיבה.
את האירוע הנחה הת' מנחם מענדל שי' אהרון, שהזמין את הרה"ח ר' יוסף יצחק שי' בוטמן, משגיח הישיבה, שעזר רבות במהלך המבצע לשאת דברים. לאחמ"כ הוזמן הרה"ח ר' חיים זעליג  שי' אלטהויז, ממשפיעי הישיבה, שתרם מזמנו להצלחת המבצע, לשאת את הנאום המרכזי.

לקראת סיום הכינוס, עלה הת' מנחם מענדל שי' קנלסקי לערוך את ההגרלות. בראש רשימת הפרסים ניצבה מגילת אסתר מהודרת ויוקרתית, בנוסף לכך הוגרלו - סט לקוטי שיחות, סט תורת מנחם מ"ב-נ"ב, עשרות מספרי ר' יואל, ועוד מאות ספרים. בסיום הכנס, חולקה תשורה לכל משתתפי המבצע - ברכון 'רבנו תם' בהדפסה מיוחדת.

בנוסף לכך, לאחר חג הפורים תתקיים הגרלה על כרטיס טיסה לחצרות קודשנו, בין התמימים שהשתתפו במסלול הבונוס של המבצע - בו הוסיפו הן בכמות והן באיכות בלימוד לקוטי שיחות, ובין השאר גם חזרו על שיחה בכיתתם והוסיפו בלימוד שיחות גם בשבתות חופשה.

המבצע כולו נערך ע"י חברי מטה "לקוטי שיחות", שעמלו רבות להצלחת המבצע, החל מהדפסת הקבצים וכלה בגיוס התרומות.

אין ספק, שפעולות אלו בוודאי גרמו נחת רוח רב למלכנו נשיאנו כ"ק אדמו"ר זי"ע, והוסיפו בהתקשרות התמימים לרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.