מערכת COL | יום י' אדר ב ה׳תשפ״ד 20.03.2024

36,000 משלוחים, אלפי קריאות: כך ייראה פורים בבתי הרפואה

שלוחי הרבי בבתי הרפואה, הפועלים במסגרת לב חב"ד בצעירי חב"ד, משלימים הערב את ההכנות הגדולות לקראת מבצע פורים הגדול | בצל המלחמה: כך יביאו השלוחים את שמחת הפורים לכל מאושפז | כל הפרטים
36,000 משלוחים, אלפי קריאות: כך ייראה  פורים בבתי הרפואה
פורים בבתי רפואה בשנים עברו. אילוסטרציה

ארבעים פעמים. זה מספר קריאות המגילה המרכזיות שיתקיימו במרכז הרפואי 'סורוקה' בבאר־שבע, לצד קריאות נוספות, בכל חדר וחדר, לפי הביקוש. 

בבית הרפואה 'הלל יפה' בחדרה שלושים ושש פעמים תיקרא המגילה בקריאה מרכזית, לצד הקריאות האישיות. הכפילו את הנתונים האלה בכל המרכזים הרפואיים בארץ, שבהם פועלים שלוחי הרבי לבתי רפואה במסגרת 'לב חב"ד' בצעירי חב"ד, ותקבלו אלפי מעמדי קריאת מגילה, שיתנו את האות ל'מבצע פורים' רחב היקף ובממדים מוגברים.

ההכנות למבצע פורים נכנסות בימים אלה להילוך מתקדם. דווקא השנה, לאור המלחמה המתמשכת וההתעוררות הכללית בציבור, שלוחי הרבי בבתי הרפואה יביאו את אור הפורים לכל המחלקות ולכל המאושפזים.

השלוחים יפעלו במתכונת מוגברת, כדי לממש את רצונו של הרבי, להפיח את שמחת החג דווקא בקרב אוכלוסיות שזקוקות לכך יותר. 

השליח הרב לוי מנדלזון, מנהל 'לב חב"ד' בצעירי חב"ד, אומר שהעשייה מתפרסת על כל מצוות החג, וכוללת גם חלוקת משלוחי מנות, מתנות לאביונים ומשתה וסעודה.

"בדברי קודשו הרבי הדגיש שוב ושוב את הצורך לקיים את 'מבצע פורים' במרכזים הרפואיים בשיא ה'שטורעם'", הוא אומר. 

ואכן, באחת השנים קרא הרבי לחזק את 'מבצע פורים' בקרב מאושפזים, ואמר: "רואים בעיני בשר את גודל עידוד הרוח שנעשה על ידי ביקור חולים בכלל, ועל אחת כמה וכמה כשהביקור קשור עם הדגשת חשיבותת מציאותם, שהם מקיימים את המצוות כפי שמקיים כל איש ישראל בריא ושלם בגופו וכו', כך שיש בזה נקודה נפלאה ופעולה נפלאה מצד הענין של אהבת ישראל".

השלוחים בבתי הרפואה מצביעים על היענות נרחבת בקרב אנ"ש והתמימים לבוא ולסייע לשלוחים בקריאת המגילה וחלוקת משלוחי מנות, וקוראים לכל מי שהוראת הרבי יקרה בעיניו ליצור קשר עם השלוחים במרכזים הרפואיים ולהשתלב במבצע פורים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.