מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשס״ו 20.12.2005

תושבי נחלת הר-חב"ד התוועדו לרגל י"ט בכסלו

הערב (שני) נחגג י"ט כסלו בבית הכנסת המרכזי בנחלת הר חב"ד, בהשתתפות רבנים אנשי ציבור וקהל רב. הערב נפתח בקריאת מכתבו של הרבי לנחלת הר חב"ד לכבוד התוועדות י"ט כסלו בשנת ה'תשמ"ב על ידי יו"ר הועד הרב מרדכי גורודצקי. הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי נשא דברים מעינייני דיומא, ויו"ר המועצה הדתית מר יהודה שטרית העלה על נס את פעולתה של חב"ד וחזר על קטע שלמד מהתניא. נאום מרגש במיוחד נשא ראש העיר מר מוטי מלכה, שתיאר כיצד בשנה שעברה בחגיגות י"ט כסלו הוא הבטיח לציבור החוגגים שבאם יזדמן לו להגיע לראשונה בחייו לארה"ב, הדבר הראשון אותו הוא יעשה, יהיה ביקור בציון הרבי. השנה פרע מר מלכה את השטר. הוא זכה להשתתף בכינוס השלוחים, כאשר הדבר הראשון שעשה מיד עם רדתו מהמטוס, נסיעה לציון הקדוש. מר מלכה התקשה לתאר את התרגשותו באותם הרגעים, אך מסתבר שזהו רק תחילתו של הסיפור... תמונות נוספות ב'כתבה מלאה'
תושבי נחלת הר-חב
חלק מהקהל בהתוועדות

בהמשך חווה מר מלכה שורה של "השגחות פרטיות" שבעזרתם זכה להכנס לחדרו של הרבי ב 770, לאולם התצוגה של ספריה שעל-יד 770, ואף לספריה עצמה ("רק כדי לומר כמה פרקי תהילים"). בספריה עצמה הוא נתקל, בהשגחה פרטית כמובן, במפתח העיר של קרית מלאכי שנמסר לרבי, ובמכתב שנשלח לרבי, המבקש מרבי שיעודד את חסידיו להתיישב ביו"ש וחבל עזה. כותב המכתב היה לא אחר מאשר ... אריאל שרון. ראש העיר ביקש עותק מהמכתב, ומבוקשו ניתן לו.

הדובר הבא היה הרב מנחם ענדל גרונר מראשי ישיבת חב"ד בקרית-גת, שדיבר על חשיבות לימוד החסידות, והזכיר בקשר לכך את החשיבות העצומה שייחס לכך הרבי. הרב שלמה פליישמן חזר מאמר "פדה בשלום" והרב אשר בנימיני ראש כולל "מרכז נריה" דיבר על הקשר של הרבנים נריה (שהיארצייט שלו חל בי"ט כסלו) וקוק לאדמו"ר הזקן, וציין שב"מרכז נריה" נפתח שיעור תניא. שני ראשי העיר לשעבר מר משה שמעון וד"ר יוסף ונונו בירכו את ציבור החוגגים. לאחר החלק הרשמי נשארו עשרות אנשים להמשך ההתוועדות.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
זו נחלה היפה.
י"ט כסלו ה׳תשס״ו
בתמונות כאן משתקפת נחלת הר חב"ד ביופיה.
2.
נחלה איזה יפי לראותכם
י"ט כסלו ה׳תשס״ו
אחת מהגולה
מתגעגעת מאוד
3.
אין על נחלה
י"ט כסלו ה׳תשס״ו
רק בנחלה תמצאו אנשים כאלה מיוחדים מקום יפה לא סתם הרבי אמר שזה נחלה שלו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.