צבי סופר | יום ה' אדר ב ה׳תשפ״ד 15.03.2024

מהפכת כשרות של השליח בסביון: 10 עסקים הצטרפו

ציבור שומרי הכשרות ביישוב סביון, התבשר באחרונה על שורת בתי עסקים שהצטרפו למהפכת הכשרות שמוביל רב המועצה הדתית ושליח הרבי, הרב שמואל ביסטריצקי | ההתעוררות מגיעה גם מצדם של בעלי העסקים וגם מדרישת הציבור שרוצה לצרוך מוצרים כשרים
מהפכת כשרות של השליח בסביון: 10 עסקים הצטרפו

לב ישראל ער: ציבור שומרי הכשרות ביישוב סביון, התבשר באחרונה על שורת בתי עסקים שהצטרפו למהפכת הכשרות שמוביל רב המועצה הדתית ושליח הרבי, הרב שמואל ביסטריצקי, יחד עם יו"ר המועצה מר אפי יליזרוב.

ניצני המהפכה הכשרותית החלו כבר לפני שנתיים ימים, אולם באחרונה, עם חנוכת מרכז מסחרי ביישוב היוקרתי, נרשם גל משמעותי של עסקים שמבקשים לקבל את תעודת הכשרות המקומית. 

"מגיל אפס גדלנו תחת מטריית הכשרות", מספר השליח הרב ביסטריצקי, בנו של רב העיר הנערץ והבלתי נשכח של צפת, השליח הרב לוי ביסטריצקי ע"ה, "אבא, שהפך לסמל של כשרות והידור, ראה בכשרות הרבה מעבר לעניין החשוב של השגחה ותעודה. כידוע, הרביים לאורך הדורות עוררו רבות על החשיבות של מה שיהודי מכניס לפיו, ועד כמה זה משפיע על חייו. הרבי ייסד את 'מבצע כשרות' והוביל להתעוררות אדירה בעולם היהודי כולו". 

הרב ביסטריצקי מציין כי "אין ספק שגם המצב בארץ גורם ליהודים רבים להתעורר, להתחזק ולהתקרב לענייני יהדות, דבר שגם בא לביטוי בנושא הכשרות. הדבר מגיע גם מצדם של בעלי העסקים וגם מדרישת הציבור שרוצה לצרוך מוצרים כשרים".

בשבועות האחרונים, עם חנוכת עסקים חדשים שקיבלו את תעודת הכשרות, הוזמן הרב לקבוע מזוזות ולשאת דברי תורה וחיזוק. "גל ההתעוררות בנושא הכשרות סוחף גם בתי עסק וותיקים שמבינים שכשרות זה שירות יהודי בסיסי וחיוני", חותם הרב ביסטריצקי.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
אורי
ז' אדר ב
נחמד מאוד שגם אצלינו בסביון יש התעוררות בריאה
2.
תודה. נדרש באזורנו
ז' אדר ב
חסרים בתי אוכל כשרים
תודה על היוזמה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.