צבי סופר | יום ג' אדר ב ה׳תשפ״ד 13.03.2024

גלגלב ברחובות: עוד ניידת למערך הארצי של 'לב חב"ד'

טקס חגיגי וצנוע התקיים ברחבת בית הכנסת חב"ד בעיר רחובות, לקליטת הניידת ניידת 'גלגלב' חדשה על-ידי 'לב חב"ד', שתעמוד לרווחת תושבי העיר, ובכללם חסידי חב"ד מקהילת חב"ד בעיר, בניהול השלוחים בבית הרפואה 'קפלן' הרב עידן מקאניק והרב נתי גרשוני | תחת הלוט הוסתר רכב פולקסווגן קרוואל מאובזר כהלכה, עם מעלון מיוחד לניוד בכיסא גלגלים
גלגלב ברחובות: עוד ניידת למערך הארצי של 'לב חב


שבוע בלבד לפני מועד הבחירות המוניציפליות, שהיו רוויות מתח והתקיימו בצל המלחמה, הושקה ניידת 'גלגלב' חדשה על-ידי 'לב חב"ד' בעיר רחובות, והייתה אתנחתא של חסד טהור בתוך ים היריבויות והתחרותיות של ימי הקמפיינים.

טקס חגיגי וצנוע התקיים ברחבת בית הכנסת חב"ד בעיר, לקליטת הניידת שתעמוד לרווחת תושבי העיר רחובות, ובכללם חסידי חב"ד מקהילת חב"ד בעיר, בניהול השלוחים בבית הרפואה 'קפלן' הרב עידן מקאניק והרב נתי גרשוני. 

תחת הלוט הוסתר רכב פולקסווגן קרוואל מאובזר כהלכה, עם מעלון מיוחד לניוד בכיסא גלגלים, וכאשר נחשף – התגלה כניידת נוספת עם סימני הזיהוי האופייניים של 'לב חב"ד'.

הרב לוי מנדלזון, מנהל לב חב"ד, הזמין את השליח הראשי בעיר, הרב אברהם קסטל, לקרוא את פרקו של הרבי, והרב רועי אילוז נשא דברים כנציג בית הרפואה קפלן.

המשא המרכזי נשמע מפיו של המרא דאתרא, רב קהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בית דין רבני חב"ד, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, שסקר את פועלם המבורך של השלוחים בבית הרפואה וברך את התורמים. את דבר הקהילה הביא נציג הציבור, הרב אריק ליפסקר.

את המעמד כיבדה בנוכחותה הגב' דינה טיפלצקי, מנהלת שירות וחווית מטופל, כנציגת הנהלת המרכז הרפואי קפלן. היא הרעיפה שבחים על פעילותם השגרתית והשוטפת של הרבנים מקאניק וגרשוני, וכן הרימה על נס את המיזם החשוב.

ניידת 'גלגלב' של 'לב חב"ד' הוא מיזם יחודי שרשם הצלחה גדולה בשנים האחרונות, והוא מספק שירותי התניידות חינמיים לבעלי מוגבלויות, המרותקים לכיסאות גלגלים, לצורך הגעה למרכזים רפואיים. רכבים נוספים משרתים את תושבי כפר חב"ד וקריית מלאכי.

הניידות נהוגות בידי מתנדבים מקהילות חב"ד, המשובצים במשמרות ימים ולילות כדי לתת מענה מהיר לזקוקים לכך, והן תורמות לקידום מערכי ההתנדבות והפעילות עם אוכלוסיות נזקקות. מאחורי הקמתן עומד ר' יעקב פינסון, מנהל הפרוייקטים ב'לב חב"ד', שגם אחראי על תפעול יחידות האירוח של לב חב"ד, שבחלקן פועלות במבנים ניידים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.