שניאור דייטש | יום א' אדר ב ה׳תשפ״ד 11.03.2024

גיא לרר הפתיע: "הפירוד ביננו לחרדים מגיע אך ורק מלמעלה"

על רקע סערת חוק הגיוס והמתקפה על הציבור החרדי, איש התקשורת ומגיש תכנית "הצינור", גיא לרר, מפרסם הערב פוסט מפתיע, בו הוא מספר על השותפים החרדים שלו למיזמי החסד שלו, וקובע: "המנהיגים הפוליטיים הם אלו שמפרידים ביננו. לא מעניין אותם חיים משותפים. רק מנדטים וכח"
גיא לרר הפתיע:

"אלו האחים מנדי וצבי בלוי מאשל חב״ד, השותפים שלי ושל אמיר שואן בסופר הצינור", כך פותח איש התקשורת ומגיש "הצינור" גיא לרר פוסט מיוחד שפרסם על המגזר החרדי, בשיאה של סערת חוק הגיוס והמתקפה על הציבור החרדי. 

"אני באתי מבית אדום", המשיך לרר בפוסט שפרסם ברשת החברתית X, "שלחו אותי להביא על המשמר כל בוקר. הם גדלו על ברכי הרב. לכאורה זו תקופה של שיא המתח בין חרדים לחילונים. אלא שבימים האחרונים אני שם לב לדבר מעניין: ככל שהמצב בפוליטיקה משוסע ומקוטב יותר כך ההרמוניה בינינו טובה יותר. אני בכלל קורא להם, הסוציאליסטים האחרונים. 

"הם מנהלים את המיזם הלאומי לביטחון תזונתי בחמלת אין קץ, בכל המגזרים. בעצמי ראיתי אותם מתקבלים בכבוד של מלכים במגזר הערבי שם הם ממגרים רעב, כמו באינספור מקומות אחרים. אגב, יש להם יותר קרובי משפחה שנלחמים בעזה מאשר לי. ההחלטה שהסופר יהיה סגור בשבת התקבלה בשתי שניות. היהדות היא ועד העובדים החזק ביותר, קרץ לי הרב בלוי. לוחץ בעדינות על הכפתור הנכון. 

"חוק גיוס? היינו סוגרים בינינו ברבע שעה. כשהבעתי ביקורת בתכנית על הנהגת הציבור החרדי ואפילו על חב״ד עצמם אפילו לא קיבלתי טלפון. זה לא אישיו, כל אחד זכאי לדעותיו, לאורח חייו - זה פשוט לא סותר עבודה משותפת וחיים משותפים".

לרר המשיך וכתב כי "לדעתי אנחנו אותם אנשים. מורכבים מאותו חומר. הפירוד בינינו מגיע אך ורק מלמעלה. זה הפשע של ההנהגות". 

איש התקשורת חתם את הפוסט וכתב: "המנהיגים הפוליטיים הם אלו שמפרידים בינינו. לא מעניין אותם חיים משותפים. רק מנדטים וכח. אם באמת היינו רוצים, היינו יכולים לשבור את זה. מלמטה. יחד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.