מערכת COL | יום א' אדר ב ה׳תשפ״ד 11.03.2024

בעיצומה של הדרמה: ראש העיר רחובות הנבחר הגיע לכתוב לרבי

המועמד שזכה לתמיכת חב"ד מראשית הדרך ניצח בבחירות הסוערות ברחובות והביס את המועמד שנתמך בידי מפלגות השמאל ומפגינים ארציים | תיעוד: הכתיבה לרבי בעיצומו של יום הבחירות, עם המד"א הרב גלוכובסקי
בעיצומה של הדרמה: ראש העיר רחובות הנבחר הגיע לכתוב לרבי
הרב גלוכובסקי עם דיל

בקרב חסידי חב"ד וידידי חב"ד ברחובות שוררת שמחה עם פרסום תוצאות בסיבוב השני של מערכת הבחירות המקומית שהתקיימה אתמול. לפי הנתונים, המועמד מתן דיל הוא ראש העיר הבא.

דיל, שזכה לתמיכת חב"ד בעיר, בראשות המד"א הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, כבר מתחילת המרוץ בסיבוב הראשון, זכה אתמול ל-59.3% מהקולות והביס את המועמד המתחרה זהר בלום.

ברחובות ניטש קרב סוער, שבחלקו נראה גם די צמוד, בין המעמדים בלום, שנתמך על ידי מפלגות השמאל ואנשי מחאת "קפלן" נגד הממשלה, ובין דיל, שזכה לתמיכת הסיעות החרדיות והדתיות והמסורתיות. חב"ד, כאמור, הייתה הקהילה היחידה מכל הקהילות והקבוצות בעיר שתמכה בדיל כבר מתחילת הדרך.

דיל נחשב למקורב מאוד לרב גלוכובסקי, רב מרכז העיר וקהילת חב"ד בעיר וסגן מזכיר בית דין רבני חב"ד. אתמול בשיא יום הבחירות הגיע דיל אל לשכתו של הרב גלוכובסקי וכתב מכתב לרבי, שבו ביקש ברכה לניצחונו.

אמש, אחרי פרסום התוצאות, הגיעו עסקני הקהילה והפעילים השונים עבור דיל לביתו של הרב גלוכובסקי ושם חגגו את הניצחון הדרמטי.


תיעוד מיוחד: דיל עם הרב גלוכובסקי ביום הבחירות, כותב לרבי


רחובות מאופיינת כעיר בעלת אוכלוסייה מגוונת מאוד יש הרואים בה תמונת תבנית לאוכלוסייה בארץ כולה. במערכת הבחירת האחרונה נעשה ניסיון כאמור לפלג את העיר, בהתערבות של מפגינים נגד הממשלה. חרף זאת הציבור המסורתי והאמוני והדתי בעיר ניצח ניצחון מוחץ, כאמור.

ניצחון זה מגיע בהמשך לניצחון של חסידי חב"ד בעיר, שהכניסו לפני כשבועיים, בסיבוב הראשון של מערכת הבחירות, נציג במועצת העיר - ר' אריק ליפסקר - שזכה באלפי קולות (המספר הגבוה ביותר של קולות שקיבלה רשימה חב"דית בארץ).

כעת אחר ניצחונו של מתן דיל צפויה קהילת חב"ד בעיר בסיעתא דשמיא לחוות התפחות בכל התחומים.

כאן המקום להעלות על נס את התמסרותם המיוחדת של ועד הקהילה למען ההצלחה בבחירות שעמלו יומם ולילה במהלך השנה האחרונה: חבר המועצה הנבחר ר' אריה ליפסקר, יו"ר מוסדות חב"ד רחובות הרב אלימלך שחר, מנכ"ל המוסדות ר' ארז קרלנשטיין, ר' שאול גולדברג, ר' יוסי גנץ, ר' משה אלישע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.