מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשס״ו 19.12.2005

העולים חוגגים את חג הגאולה ואת אור החנוכה

לרגל חג הגאולה י"ט בכסלו וחג החנוכה - החל האגף לקליטת עלייה של צעירי-אגודת-חב"ד בסדרת הופעות – "באומר ובצליל" – בעשרות ריכוזי עולים ברחבי הארץ. צוות הכלייזמרים בראשות הרב מאיר וורזוב "חורשים" לאורכה ולרוחבה של הארץ, לעמוד בהזמנות הרבות מקהילות עולים חדשים מחבר המדינות לשעבר, הצמאים לשמוע על חג הגאולה וחג החנוכה. התכנית מיועדת לתלמידי אולפנים, חברי מועדונים שונים, תלמידים, סטודנטים – צעירים ומבוגרים דוברי רוסית. את הרב מאיר וורזוב אנו פוגשים בכניסה לבית צעירי-חב"ד בכפר-חב"ד כשהוא מדרבן את צוות הכלייזמרים לסיים את העמסת הציוד הרב על הרכבים בדרכם לעוד הופעה בדרום הארץ. "250 איש מחכים לנו ב-7 בערב בנתיבות", הוא מספר, "ההופעה שם תשולב בסיפור חג הגאולה י"ט בכסלו, ובסיפור חג חג החנוכה ומצוותיו". הרב וורזוב וצוות הכלייזמרים של האגף לקליטת רוחנית בצעירי-אגודת-חב"ד גומאים בימים אלו אלפי קילומטרים לאורכה ולרוחבה של הארץ, לעמוד בהזמנות הרבות שזורמות אל האגף מקהילות עולים חדשים מחבר המדינות לשעבר, בכל רחבי הארץ, הצמאים לשמוע על חג הגאולה ועל חג חנוכה.
העולים חוגגים את חג הגאולה ואת אור החנוכה
הרב מאיר ורזוב בהופעה עם צוות הכלייזמרים

המופעים עצמם מאורגנים על-ידי שלוחי הרבי, מנהלי סניפי צעירי-חב"ד בכל רחבי הארץ. המקומות שבהם מתקיימות ההופעות, מגוונים מאוד - מתנ"סים, אולפני קליטה, אולמות תרבות, בתי-חב"ד ובתי-כנסת, כיכרות ערים, ועוד. התכנית מיועדת לתלמידי אולפנים, חברי מועדונים שונים, תלמידי בתי"ס, סטודנטים – צעירים ומבוגרים דוברי רוסית.

הצצה חפוזה אל הלו"ז המלא של הרב וורזוב וצוות האגף לקליטת עלייה מגלה ביקורים בכל רחבי הארץ: הרצליה, קריית שמונה, נשר, יוקנעם, רמלה, קריית מלאכי, בני עייש, יבנה, באר שבע, כפר-סבא, קריית מוצקין, קריית ים, קריית אתא, וירושלים.

ביום שלישי, נר שלישי של חנוכה יופיע הרב וורזוב ברמלה בפני עולים חדשים מרוסיה, דרום אמריקה וצרפת. קיבוץ גלויות של ממש. ביום חמישי נר חמישי של חנוכה ישתתף הרב וורזוב בערב מפואר והדלקת נר חנוכה בבאר שבע עם משפחות ניפגעי הטרור.

במסגרת תכנית "באומר ובצליל" מתקיימת הופעה תזמורת ה"כלייזמרים" המפורסמת של צעירי-חב"ד ושירה חסידית בציבור. תחת הפרק "להאיר את החושך" תתקיים הדלקת חנוכיה גדולה על הבמה המרכזית ולאור הנרות יספר הרב ורזוב את סיפור החג. המשתתפים יתכבדו ב"לחיים" וסופגניות, ישירו בצוותא את שירי החג בעברית, רוסית ואידיש וכל אחד אף יקבל עלון-חנוכה ברוסית וערכת חנוכיה אישית.

אתר צעירי-חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.