שניאור דייטש | יום כ"ז אדר א ה׳תשפ״ד 07.03.2024

כשילדי הלוחם החב"די מקראון הייטס ביקשו להיות שוטרים

שני ילדיו של ר' חנוך יוניק שהגיע מקראון הייטס להתנדב כלוחם, הגיעו ארצה לבקר את אביהם ורצו להגשים חלום ו'להיות שוטרים' | ניידת המשאלות של המשטרה הגשימה להם את החלום  
כשילדי הלוחם החב

חסיד חב"ד מקראון הייטס, ר' חנוך יוניק, עזב את הכל והגיע ארצה בראשית מלחמת "חרבות ברזל" על מנת להתנדב בצה"ל במלחמה שפרצה, ובני משפחתו הגיעו לאחרונה בעקבותיו.

רגע לפני עזיבתם של בני המשפחה, קיימה היום משטרת מחוז ירושלים וחטיבת הקהילות פעילות מרגשת לשניים מילדיו בעלי צרכים מיוחדים שביקשו להפוך לשוטרים, ולו רק ליום אחד.

האב החב"די מקראון הייטס התאחד עם משפחתו>>>

הבוקר, חברו יחדיו שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים בהובלתו של השוטר הקהילתי בשכונת הר-נוף, רס"מ שי כהן, יחד עם חטיבת הקהילות במשטרת ישראל ו"ניידת המשאלות", למען קיום פעילות קהילתית בה השתתפו בנו בן ה-4 ובתו בת ה-7 של חסיד קהילת חב"ד בניו-יורק, לאחר שאביהם עזב את עיסוקיו מיד לאחר השבעה באוקטובר, עת נפתחה מלחמת "חרבות ברזל" בעקבות הטבח הנוראי בדרום, הגיע ארצה והחל מייד בהתנדבות לשירות בצה"ל.

בשל התארכות התגייסותו של אב המשפחה והתנדבותו, כאמור, הגיעה גם משפחתו לארץ והשתכנה "זמנית" בשכונת הר נוף בירושלים, בסיוע נדיבים החפצים בעילום שמם. בין ילדיו, בן ובת בעלי צרכים מיוחדים שאינם דוברים את לשון הקודש על בוריה.

על מנת לחבר את הילדים ולהגשים את רצונם להיות "שוטר ליום אחד", מיד נרתמו לכך השוטר הקהילתי רסיימ שי כהן יחד עם "ניידת המשאלות" המשטרתית מחטיבת הקהילות, והבוקר התארחו הילדים המיוחדים יחד עם אביהם במחוז ירושלים וביחידת הכלבנים המשטרתית של מג"ב ירושלים.

את הבוקר החלו בני המשפחה בביקור מעורר השראה ביחידת הכלבנים של מג"ב ירושלים וביחידת הפרשים של מחוז ירושלים, שם נהנו מקרוב מיכולותיהם וכשרונם המבצעי של בעלי החיים המשרתים במשטרה.

לאחר שסיימו שם את ביקורם, המשיכו האורחים המיוחדים אל תחנת מוריה של מרחב ציון שם פגשו והכירו את האמצעים השונים שבידי המשטרה- אופנוע משטרתי, ניידת סיור ואמצעים נוספים. לסיום יום מהנה זה, פגשו את סגל פיקוד המשטרה של תחנת מוריה וזכו לתעודות הוקרה ושי צנוע שהוענק להם מידי סגן מפקד התחנה, סנ"צ יוסי אהרון.

בקרוב, תשוב המשפחה חזרה לניו-יורק להמשך שגרת חייהם, למעט אב המשפחה שבחר לחזור לגדוד בו מתנדב בצבא על מנת להמשיך לתרום ולסייע במשימות המלחמה השונות, לפחות בזמן הקרוב, לדבריו.

רס"מ שי כהן, מפקד השיטור הקהילתי בשכונת הר נוף שבירושלים: "תרמנו ולו במעט לילדיו המתוקים והמיוחדים של אדם, חסיד חב"ד המתגורר הרחק ושבעקבות אירועי השבעה באוקטובר, עזב את כל עיסוקיו והגיע לכאן על מנת להתנדב לצה"ל ובכך לתרום לביטחונה וחוסנה של המדינה, ואין דבר של מה בכך או מעשה המובן מאליו.

"אושרם הבוקר של בתו ובנו כמהלך הפעילות שקיימנו עבורם, העידה יותר מכל על מעין הגשמת חלומם, מחד, ורוח יהודית של התנדבות ושמחת חיים, מאידך. זאת זכות שאין כמותה להעלות חיוך על פניו של ילד תמים ואני שמח שיחד עם מתנדבי "ניידת המשאלות" שעושים טוב על הלב ללא מעט ילדים לאורך ימי השנה, הצלחנו במשימה. זה המקום כמובן להודות גם בשמנו משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, לאב המשפחה על תרומתו לביטחון המדינה - ו"יחד בעזרת ה' ננצח".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.