מערכת COL | יום כ"ז אדר א ה׳תשפ״ד 07.03.2024

תפסיקי לדמיין: שפרה ופועה חולון מגשימים את החלום שלך

דמייני, איזה חלום זה היה יכול להיות. את עייפה, עייפה מאוד. כל מה שאת חולמת עליו – זה כמה דקות לנמנם, בשקט מוחלט.... אבל ברקע קולות הילדים האהובים שלך שרוצים את כל כולך עד הטיפה האחרונה. והטיפה האחרונה כבר ממש עומדת להגיע. אם רק מישהו היה יכול לקחת אותם לאיזו שעה-שעתיים, לשחק איתם, לתת להם לאכול משהו, לעשות איתם איזו יצירה טובה, להקריא להם סיפור חסידי, להגיד כמה פסוקים. איזה חלום
תפסיקי לדמיין: שפרה ופועה חולון מגשימים את החלום שלך

דמייני, איזה חלום זה היה יכול להיות. את עייפה, עייפה מאוד. כל מה שאת חולמת עליו – זה כמה דקות לנמנם, בשקט מוחלט.... אבל ברקע קולות הילדים האהובים שלך שרוצים את כל כולך עד הטיפה האחרונה. והטיפה האחרונה כבר ממש עומדת להגיע. אם רק מישהו היה יכול לקחת אותם לאיזו שעה-שעתיים, לשחק איתם, לתת להם לאכול משהו, לעשות איתם איזו יצירה טובה, להקריא להם סיפור חסידי, להגיד כמה פסוקים. איזה חלום!

אז בשפרה ופועה חולון החלום הזה מתגשם כל שבוע. כל יולדת הפונה לארגון זוכה לשלוח מספר פעמים את הילדים שלה למשחקיה לשלוש שעות. בזמן הזה היא יכולה לנוח, לשתות כוס קפה עם עצמה ולהתמלא בכוחות מחודשים.

השנה נולד שיתוף פעולה מרגש עם ארגון העוגן התומך בנשות מילואים. מעבר לארוחות החמות שבושלו עבור משפחות אלו על ידי הנשים המתנדבות בארגון שפרה ופועה, נפתחו דלתות המשחקיה עבור ילדי משפחות המילואים, שהאמהות שלהם לפני או אחרי לידה. הילדים נהנו מתיאטרון בובות, משחקים, יצירות ואפילו ארוחת ערב.

בזמן הזה האימהות קיבלו קצת שקט ושלווה, ואין ספק, שהילדים קיבלו אימא נינוחה ושמחה יותר כשחזרו הביתה.

שפרה ופועה חולון עושה הכל כדי לספק את התמיכה הנרחבת והמפנקת ביותר שאפשר.

בין יתר הפעילויות, אחת המפנקות ביותר היא בוקר אימהות. בבוקר זה מגיעות היולדות הטריות למפגש חברתי מאיר פנים, שנותן כוחות לגוף ולנפש. לצד ארוחת בוקר מגוונת, בריאה ועשירה הן נחשפות לתכנים מעצימים מטובי המרצות בתחומי הבריאות, החינוך וההתפתחות האישית. איך יודעים שהמפגשים האלה טובים? כי הנשים פשוט לא רוצות לעזוב גם אחרי שלוש שעות.

שפרה ופועה חולון פועל כבר למעלה מעשור, ותומך בכל יולדת, מכל המגזרים ומכל רחבי העיר. ללא תנאי מקדים או הבחנה כלכלית, וגם אם אינה חלק מקהילת חב"ד בעיר.

הארגון המיוחד הזה הצליח ליצור מעטפת אוהבת ומפנקת לכל יולדת, וכל אחת  מקבלת סל תמיכה שכולל: ארוחות עשירות עד הבית ועוגה לשבת, שירות נקיון לבית, שעות בייביסיטר לילדי היולדת ומשחקיה פעילה ומגוונת, תווי קניה של מוצרי תינוקות, תמיכה נפשית וסיוע פסיכולוגי לפי הצורך, טיפול רפלקסולוגי ליולדת וסדנה לעיסוי תינוקות, ועוד ועוד ועוד!

ככה זה בשפרה ופועה חולון. שואפים הכי גבוה שאפשר!

בואו להיות חלק מהחלום הזה!

בימים אלו מתקיימים ימי ההתרמה לארגון שפרה ופועה חולון, עבור הפעילות של כל השנה הקרובה.

עזרו לנו להגיע ליולדות רבות יותר ולעזור להן בצורה המקיפה והמיטבית ביותר.

הכנסו עכשיו לקישור, תרמו לשפרה ופועה ותוכלו לזכות בניסים ובמתנות!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.