COL | יום כ"ה אדר א ה׳תשפ״ד 05.03.2024

בביתר התכנסו לישיבת ועד חגיגית ובניית 'תקנון ועד קהילה'

אמש (שני) התכנסו חברי ועד חב"ד ביתר לאסיפה חגיגית לאחר ההצלחה בבחירות וכניסתו לתפקיד של נציג חב"ד ר' מאיר ברלב למועצת העיר | בועד הציגו טיוטה ל'תקנון ועד קהילה' שעל פי יפעל הועד בע"ה בשנים הבאות | היו גם דיונים ערים
בביתר התכנסו לישיבת ועד חגיגית ובניית 'תקנון ועד קהילה'

חברי ועד חב"ד ביתר התכנסו אמש (שני) בבית כנסת חב"ד 'היכלו של משיח' בראשות הגבאי הרב שמוליק שארף, לאסיפה ראשונה לאחר הבחירות המקומיות, בהן נכנס נציג חב"ד החדש ר' מאיר ברלב לכהן כחבר במועצת העיר ביתר, במסגרת הרשימה החסידית 'כח' בראשות מאיר רובינשטיין, לאחר שהרשימה זכתה בשמונה מנדטים, בזכות התגייסות אחודה של כלל הקהילה.

יש לציין כי מאז התרחב הוועד המקורי ונוספו לו 7 חברים נציגי ציבור, התקיימו בחצי השנה האחרונה 6 אסיפות מן המניין ואחת שאינה מן המניין.

נציג חב"ד ר' מאיר בר לב כובד לשאת דברים לראשונה, פתח ב'דבר מלכות' משיחת הרבי על פרשת 'ויקהל' וציין את האחדות המיוחדת שהביאה את ההישג ובתקווה לממש את המטרות שבשמן נבחר: קידום בתי הכנסת, מקוואות, התוועדויות, פעילויות עבור תמימים ואנ"ש, מענה זמין לפניות הציבור, משאבים לקופה הקהילתית 'עוזר ותומך', הפצת המעיינות, חינוך ונוער, קידום המוסדות, נשי חב"ד ושפרה ופועה, מועדוני נוער לבנות ועוד.

בנושאים הכלליים של ניהול העיר הבטיח הנציג להשתדל ככל יכולתו לפעול לחיזוק הביטחון בעיר, המאבטחים, הגדרות ההיקפיות וגם לדאוג לבריאות ופנאי של אנ"ש וכלל הציבור על טהרת הקודש.

החברים ברכו את הנציג ואחלו לו בהצלחה בתפקידו למען הקהילה כולה.

יו"ר ועד חב"ד ביתר ר' משה כהנא התייחס בדבריו גם הוא לאחדות הקהילתית וציין את המעמד של כינוס חברי הועד מיד לאחר הבחירות, שכולם מגובשים סביב מטרה אחת והיא קידום ענייני הקהילה. הוא הוסיף וציין שוועד יעיל ובעל מוטיבציה יסייע רבות לנציג ולקהילה כולה במגוון התפקידים שקשורים בניהול וקידום קהילה מתפתחת.

ר' מנדי ליפסקר, שעמל יחד עם הרב מנחם מענדל כהן על הכנת תקנון מחייב של ועד חב"ד ביתר, הציג על מקרן את הטיוטה שנבנתה בעמל רב, לקבלת הערות החברים והשלמתה בהמשך עד לאישורה הסופי בהצבעות על ידי חברי הועד.

התקנון מסדיר את מהותו ואופן עבודתו של ועד קהילה מסודר, הכולל הקמת עמותה מסודרת, קידום מוסדות ובתי הכנסת, נושאי תרבות חב"ד ונשי חב"ד, רווחה ונוער, חינוך, כספים ותקציבים ועוד.

בהצגת הסעיפים החברים העלו סוגיות ואף התפתחו דיונים ערים ומרתקים, העלו נקודות לשיפור ויעילות, הכל למען קידום ענייני הקהילה והצלחתה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.