שניאור דייטש | יום כ"ה אדר א ה׳תשפ״ד 05.03.2024

פרוייקט 'סיורי פסח' לחיילי צה"ל בכפר חב"ד יצא לדרך

חמ"ל 'עזר לחייל' בשת"פ עם מאפיית המצות בכפר חב"ד ובית אגו"ח בית 770 בניהולו של הרב מנחם לאטר יוצאים עם פרוייקט חווייתי וחסידותי למען חיילי צה"ל | אתמול (שני) החלו לבקר חיילים ומפקדים במסגרת הפרוייקט החשוב לקראת חג הפסח
פרוייקט 'סיורי פסח' לחיילי צה

חמ"ל 'עזר לחייל' בשת"פ עם מאפיית המצות בכפר חב"ד ובית אגו"ח בית 770 בניהולו של הרב מנחם לאטר יוצאים עם פרוייקט חווייתי וחסידותי למען חיילי צה"ל. מדובר בפרוייקט שקיבל מענות וברכות מהרבי ע"י הרה"ח ר' איצ'ע ז"ל גאנזבורג בשעתו בדבר חשיבותו.

אתמול (שני) החלו לבקר חיילים ומפקדים במסגרת הפרוייקט החשוב הזה לקראת חג הפסח.

סיורי הפסח כוללים ביקור תפילה לשלום החיילים והחזרת החטופים, שיעור בליקוטי שיחות וכתיבה לרבי עם הרב גרשום אוחנה, קליפ ווידאו מיוחד לחיילים, שולחן כיבוד וארוחת בוקר וכן שי אישי לחייל.

משם הם נוסעים למאפיית המצות 'שמורה' עבודת יד המהודרת ומקבלים סיור מודרך עם הסברה חסידותית וכן שי מיוחד 3 מצות מהודרות 'שמורה' עבודת יד תרומת מאפיית המצות כפר חב"ד בניהולו של השליח ר' מאיר סטמבלר, לע"נ אביו הרה"ח ר' יעקב בן הרה"ח ר' מאיר צבי סטמבלר ז"ל שנלב"ע ביום הולדתו של הרבי יא' ניסן ה'תש"ע.

משם הם הולכים לסיור מודרך במטע האתרוגים של ר' לוזיק גורליק, ולסיום מיוחד, הם משתתפים בסדנת פעילות חווייתית עם הרב דניאל רוזנטל - אפיית מצות אישיות ע"י החיילים בעצמם במתחם מיוחד שהוקם בבית אגו"ח 770.

ר' אליהו גוטמן מנכ"ל חמ"ל כפר חב"ד 'עזר לחייל': "כחסידי חב"ד ובפרט כתושבי הכפר של הרבי המשמש כמגדלור יהודי חסידותי לכל ארץ ישראל, הזכות והחובה שלנו היא לפעול ולהגדיל את הפעולות למען חיזוק חיילי צה"ל לנחת הרבי ועל ידי זה לפעול אחדות וקירוב לבבות וזירוז הגאולה האמיתית והשלימה".

רכז הפרוייקט זאבי קטן ביקש להודות לנציג המועצה שדות דן ר' שמוליק אזימוב על השתתפותו ודבריו בפני החיילים היקרים.

לתיאום סיור חיילים עם רכז הפרוייקט: 0559596526

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.