מערכת COL | יום כ"ד אדר א ה׳תשפ״ד 04.03.2024

ההזדמנות לסייע להפוך את המשבר - ללידה של משהו גדול

אישה על משבר הוא ביטוי עתיק יומין לאישה הכורעת ללדת. אולם אחרי האירועים הקשים שאירעו בחג שמחת תורה האחרון, נשים רבות, ביניהן יולדות, חוו משברים שהוסיפו מורכבות רבה ללידה שלהן והיו זקוקות לתמיכה מיוחדת
ההזדמנות לסייע להפוך את המשבר - ללידה של משהו גדול
אילוסטרציה. צילום: לוי נזארוב

אישה על משבר הוא ביטוי עתיק יומין לאישה הכורעת ללדת. אולם אחרי האירועים הקשים שאירעו בחג שמחת תורה האחרון, נשים רבות, ביניהן יולדות, חוו משברים שהוסיפו מורכבות רבה ללידה שלהן והיו זקוקות לתמיכה מיוחדת.

כזה הוא סיפורה של ל'. בן זוגה יצא לחגוג את יום ההולדת לחבר הכי טוב שלו במסיבה הנודעת ב-NOVA. כולנו זוכרים את האזעקות שהתחילו בבוקר למחרת. ל' התעוררה בבהלה ודאגה מה קורה לבן זוגה. היא מיד יצרה קשר ולא לאט התחילה לקלוט את הסיפור הנורא. הם דיברו כל הבוקר עד שהשיחה הסתיימה לקראת השעה תשע בבוקר. ל' ומשפחתו של בן זוגה חיפשו אותו בתקווה לשמוע בשורות טובות, אולם די מהר קיבלו תמונה המעידה על הירצחו הי"ד.

באותה תקופה ל' הייתה בשלבי היריון מתקדמים, בלב שבור היא גילתה שהיא הולכת לגדל את הילדה שלה ללא אבא. הטלטלה שעברה השפיעה על מצבה הנפשי והרפואי, והוא החל להידרדר. היא הגיעה לבית הרפואה, הזדקקה לכיסא גלגלים, וככל הנראה, גופה לא עמד בעומס הרגשי והיא ילדה לפני המועד, בשבוע 34. אפרוחית קטנה במשקל של 1,660 היוותה את מרכז האושר של ל', אשר היה מהול במרירות האובדן וכאב הבדידות.

אחרי 17 ימים בפגיה הן שוחררו הביתה. ל' הגיעה לבית הכנסת כדי לקיים את זבד הבת, שם פגשה את נשות חב"ד מארגון שפרה ופועה.

באהבה רבה, מתוך אכפתיות ודאגה, ל' קיבלה מעטפת של תמיכה. היא מספרת שהחיבוק הזה מנשות שפרה ופועה חולון עזרו לה לעבור את התקופה בהרגשה יותר קלה וטובה, עד כמה שניתן לאור הנסיבות. היא קיבלה מוצרים לתינוקת שלה, כמו מטרנה, בקבוקים, מוצצים, טיטולים. ל' נעזרה בשעות בייביסיטר כדי להתאוורר ולהתמלא בכוחות, להיפגש עם האנשים הקרובים ולקבל מהם את התמיכה הנפשית הנדרשת. כמו כן, קיבלה פינוקים עבור עצמה, כמו טיפולי רפלקסולוגיה ועוד. היא קיבלה עד הבית שירותי ניקיון, ארוחות בוקר וכמובן אוזן קשבת לאורך כל הדרך.

נשות שפרה ופועה חולון גאות לעמוד לצד היולדות הזקוקות לעזרה, לשמש בשליחותו של הרבי כארגון המספק חיבוק, תמיכה ושייכות. ובזכות אחוות נשים צדקניות, התורמות לארגון הקדוש והחיוני הזה, תבוא הגאולה.

אל תוותרי על ההזדמנות להיות חלק! על ההזדמנות להפוך את המשבר ללידה של משהו גדול, יפה וטוב...

הכנסו עכשיו לקישור, תרמו לשפרה ופועה ותזכו בניסים ומתנות! לתרומה לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.