מערכת COL | יום י"ט אדר א ה׳תשפ״ד 28.02.2024

מהלך של פעם ב-30 שנה: חב"ד רחובות חוגגת הישג מדהים

כך התנהל המהלך שלב אחר שלב שהכניס לראשונה נציג חב"די למועצת העיר רחובות: הניסיון  לרוץ בחזית דתית, הפסימיות מפני צליחת אחוז החסימה וההצלחה ההיסטורית שהפתיעה גורמים רבים בעיר
מהלך של פעם ב-30 שנה: חב
המד"א והנציג הנכנס באמירת לחיים, אמש

בקהילת חב"ד ברחובות חוגגים היום (רביעי) הישג חסר תקדים, לאחר שבבחירות שהתקיימו אמש קיבלה סעת חב"ד, שסימנה היה ח"י, 2479 קולות (לפני ספירת המעטפות הכפולות).

מדובר במספר הקולות הגבוה ביותר בכל הארץ שרשימה חב"דית קיבלה. בעקבות תוצאות הבחירות ייכנס למועצת העיר העסקן המקומי ר' אריה ליפסקר.

רשימת חב"ד ברחובות רצה במערכת הבחירות הנוכחית במצב מאתגר, כאשר הציבור הדתי והחרדי ברחבי העיר התפצל לראשונה לארבע רשימות שונות והיה חשש שחב"ד לא תעבור את אחוז החסימה. רחובות זו גם עיר שבה אחוזי ההצבעה היו גבוהים במיוחד בשל הקרב המקומי על ראשות העיר.



בתחילתה של מערכת הבחירות הנוכחית ניסו בחב"ד בעיר להוביל מהלך של חזית דתית משותפת, ואף ויתרו על המקומות הראשונים ברשימה להצלחת המהלך, אולם המהלך לא קרם עור וגידים בשל מחלוקות פנימיות בין סיעות שונות בעיר.

לאור זאת החליטה חב"ד לשחזר את רשימת ח"י שהתמודדה בעיר לפני כ-30 שנה, בברכת הרבי, ולרוץ בנפרד בבחירות. רבה של הקהילה, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד הרב מנחם מענדל גלוכובסקי פרס ידו על המהלך.

המהלך התברר כנכון, כאשר חב"ד הפתיעו את תושבי העיר והצליחו להכניס באופן עצמאי נציג מטעמם במועצה. בקהילה אומרים כי חשים את ברכותיו של הרבי שליוו אותם לכל אורך הדרך.

גורמים המעורים במטות המרכזיים בעיר: "היינו בטוחים שחב"ד קרובה לאחוז החסימה אבל לא היו מצליחים לעשות את זה. התברר שחב"ד אוהבת את רחובות ושרחובות מראה את אהבה שלה בחזרה, נתון מדהים".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.