מערכת COL | יום י"ג אדר א ה׳תשפ״ד 22.02.2024

5 ימים לבחירות המוניציפליות; נציגי חב"ד מ-3 ערים מדברים

הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בשבוע הבא: ליפשיץ מכפר חב"ד על ההפקעות, ההבטחות והבחירות לוועד אגודה בעוד מספר חודשים | וגם: הנציגים מביתר ומירושלים | הרב ג'רופי ע"ה וקצת על עולם הביטוחים
5 ימים לבחירות המוניציפליות; נציגי חב
צילום: ארכיון COL

כמו בכל יום חמישי, גם הערב תכנית 'ליל שישי' מיוחדת לסוף השבוע ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי. זה מה שממתין לכם השבוע על קצה המזלג.

הערב בתוכנית נעסוק הרבה בפוליטיקה המוניציפאלית לקראת הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא ביום שלישי. כשהמרואיין הראשון יהיה ר' בנימין ליפשיץ מרשימת אחד-הרשימה המאוחדת של כפר חב"ד שידבר כאן על נושא ההפקעות בכפר, על כלכלת בחירות והבטחות שצריך לקיים. על משימות לעתיד וגם על הבחירות לוועד האגודה בעוד מספר חודשים. 



בהמשך יהיה כאן ר' מאיר ברלב, ששובץ במקום הרביעי ברשימה החסידית כח בביתר עילית. על הכניסה לפוליטיקה המקומית למרות היותו איש עסקים עם סדר יום גדוש ועמוס. על השאיפות והסנכרון עם וועד הקהילה ביום שאחרי הבחירות. ועל האני מאמין שלו בכל מה שקשור לקהילת חב"ד שהולכת וגדלה בביתר עלית.

בשביל הנוסטלגיה, נשמיע כאן קטע ארכיוני קצר משנת תשמ"ז, לפני כמעט 40 שנה, מארכיון שמואל בן צבי העשיר שקיים באתר. בקטע תוכלו לשמוע קולות ונאומים מאסיפת תושבים כללית שהתקיימה בבית הכנסת המרכזי בכפר חב"ד לאחר תום כהונת הוועד ולקראת הקדנציה הנוספת.

השבוע הלך לעולמו הרב החסיד סעדיה ג'רופי ע"ה ממושב אביטל שבחבל תענך שבצפון. הרב ג'רופי שימש כמחנך בבתי הספר 'רשת אהלי יוסף יצחק' בתענך במשך שנים רבות, והיה שליח הרבי ביישוב אביטל, וכן סופר סת"ם ומגיה. נשוחח על דמותו המיוחדת של הרב ג'רופי ע"ה עם השליח במטולה הרב משה ששונקין שידבר גם על המצב החדש בצפון בעקבות המלחמה, שגרם לו לעזוב זמנית את העיר מטולה למקום בו גדל כילד בתענך.  

בפינת המומחים, נהיה כאן עם סוכן הביטוח החב"די ר' יוסי רייניץ שידבר על שני נושאים חשובים מתחום הביטוח-ביטוח מבנה. מדוע חשוב גם לאחר פירעון מלא של המשכנתא על הנכס להמשיך לשלם את הביטוח על הבית. וגם על ביטוח שהפך לאחרונה לפופולארי-ביטוח ספורט חורף, הלא הוא הסקי. ומה ההבדל בין ספורט אתגרי לספורט חורף?

לסיום, מי שיבחר את ניגון השבת שיחתום את התוכנית יהיה הרב יעקב הלפרין, שבמשך שלושה עשורים משרת דרך הפוליטיקה הירושלמית את קהל חסידי חב"ד ואת שלוחי הרבי בעיר הקודש. איתו נדבר על תפקיד השליחות במשרה כה תובענית ובהתנדבות מלאה ברוב הזמן. האם ההישגים מספקים אותו ומהם היעדים לקדנציה הבאה? מה עם שילוב כוחות צעירים בעסקנות הציבורית ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.