מערכת COL | יום י"ג אדר א ה׳תשפ״ד 22.02.2024

למעלה מאלפיים ילדים יתכנסו לשבת מרוממת ועוצמתית בכפר חב"ד

ישיבת תו"ת המרכזית, אור שמחה, אוהל האירועים, ישיבת הבוכרים, אולם הפנסאים והתלמוד תורה, הם רק חלק ממערך הקמפוסים לקראת השבת ההיסטורית | אלפי חיילי צבאות ה' מסניפי הפנסאים מכל רחבי הארץ, מאות אנשי צוות, ושורה של משפיעים ורבנים שילוו את השבת | כל הפרטים
למעלה מאלפיים ילדים יתכנסו לשבת מרוממת ועוצמתית בכפר חב
שבת פנסאים בשנה שעברה

בשבת הקרובה, ט"ו אדר א', שושן פורים קטן, תתקיים בכפר חב"ד שבת הפנסאים השנתית כשהשנה השיא  של מספר חניכים ומדריכי השבת נשבר.

למעלה מאלפיים חניכים עתידים להשתתף בשבת הקרובה, את פניהם עתידים לקבל מאות אנשי צוות ומדריכים בנוסף לעשרות צוותי ארגון ולוגיסטיקה . שבת מיוחדת ואיכותית כזו, עם הכנה כה רבה, כפר חב"ד לא ראה מעולם.

והחשוב מכל. תכני השבת והפן הרוחני הנלווה לה, הוא פרי ההשקעה המאומצת ומחשבה רבה. שבועות רבים של עבודה והשקעה, עם ליווי צמוד של ועדת ההיגוי הרוחני, הניבו מלאכה מפוארת בכלי מפואר. התקשרות איתנה ואהבה לרבי, ניצחון המלחמה והכרעת הכף מגלות לגאולה, הם חלק ממכלול נושאי השבת. כשכל הטוב הזה מקבלים החניכים בכמות גדושה ומלאה. ללא הפסקה.

כעת, בעשרים וארבע שעות האחרונות של הפעילות המאומצת, הקמפוסים והאולמות מתחילים לקבל את הצורה והצבע המתאימה להכיל בגשם וברוח את אלפי החניכים. ההכנות הקדחתניות בעיצומן, מלאת מרץ וחיות אמיתית. כשמטרת כולם היא שבת מיוחדת ומוצלחת לטובת הרוחנית והגשמית של החניכים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.