צבי סופר | יום י"ג אדר א ה׳תשפ״ד 22.02.2024

מקדשים שם ליובאוויטש בירושלים: רכזי הקהילות התכנסו

אמש נערך במטה חב"ד בירושלים כנס מיוחד לקראת הבחירות העירוניות שיתקיימו בשבוע הקרוב | בערב המיוחד השתתפו נציגים נוספים מקהילות חב"ד בכל רחבי העיר, ולצדם צוות "מטה אנ"ש ירושלים" של נציג חב"ד במועצת העיר - המשנה לראש העיר הרב יעקב הלפרין 
מקדשים שם ליובאוויטש בירושלים: רכזי הקהילות התכנסו

 

אמש נערך במטה חב"ד בירושלים כנס מיוחד לקראת הבחירות העירוניות שיתקיימו בשבוע הקרוב. בערב המיוחד השתתפו נציגים נוספים מקהילות חב"ד בכל רחבי העיר, ולצדם צוות "מטה אנ"ש ירושלים" של נציג חב"ד במועצת העיר - המשנה לראש העיר הרב יעקב הלפרין שיחי'.

את הערב פתח הרה"ח הרה"ג יוסף יצחק הבלין שליט"א, רב קהילת חב"ד ברמת שלמה. הרב הבלין עמד בדבריו על האחריות האישית של כל אחד ואחד מאנ"ש ביום הבחירות ועוד לפניו. "אנחנו רואים את העשייה הרבה בהפצת המעיינות שמתאפשרת בזכות הפעילות הנמרצת בעירייה. מדובר על פעולות בהיקפים שלפני זמן לא רב היו בגדר חלום - כשרבבות יהודים נחשפים לתורה ומצוות בעיר החשובה ביותר לכל יהודי! לא מדובר כאן בכלל על פוליטיקה אלא על מבצעים של הרבי, ומי שמסייע בזה הוא נר להאיר!" 

המשתתפים קיבלו סיקור מקיף על הסיוע לאנ"ש מצד המשנה לראש העיר הרב יעקב הלפרין במהלך הקדנציה האחרונה. לצד מענה באופן שוטף לאלפי פניות בנושאים פרטיים, חוו מוסדות החינוך בכל רחבי העיר תנופת פיתוח חסרת תקדים: "עשרות מעונות וגני ילדים בשכונות רבות, מערך הסעות למוסדות החינוך, הקצאת שטחים ועבודות נרחבות לשיפוץ והרחבת קמפוסים קיימים, עזרה בתחום הרווחה, ארנונה, עזרה באגף הבניה, הקמת גני משחקים וטיפול באלפי פניות ע"י צוות הלשכה - אלה דברים שמשפיעים באופן יומיומי על חייה של כל משפחה!"

מתוועדים, מחליטים, יוצאים לשטח!

ראשי המטה הציגו את תמונת המצב לקראת יום הבחירות בקרב חסידי חב"ד בירושלים, וציידו את המשתתפים בכלים מעשיים להובלת המהפך בשטח. "בנקודת זמן קריטית כזו שבה גם כבוד ליובאוויטש מונח על הכף, עלינו להסתכל על מה שהרבי מלמד אותנו: כל אחד יכול להיות זה שמכריע את הכף. כמו שבעניינים של תורה ומצוות אי אפשר לזלזל באף פעולה - ולו הקטנה ביותר של יהודי, כך הוא גם בעניין הפתק הקטן של כל אחד ואחד".

משתתפי הערב קיבלו ערכה מהודרת הכוללת בקבוק יין ובקבוק "משקה", להתוועדויות המקומיות שייערכו אי"ה בשבת הקרובה בכל אחת מהקהילות. "לכל אחד מהיושבים כאן יש שליחות מיוחדת: 'ואתה תצוה' - לחבר את כלל חברי הקהילה לעשייה ולעודד אותם לעשות 'כיבוש' אמיתי. אנחנו יודעים שמה שהתוועדות חסידית פועלת אפילו מלאך מיכאל לא יכול לפעול, ובוודאי כשכל אחד יעשה את ההשתדלות נראה סייעתא דשמיא גדולה!" סיכם המנחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.