מערכת COL | יום י"א אדר א ה׳תשפ״ד 20.02.2024

תפקיד ראשי: אלפי 'בנות חב"ד' התעוררו בכנסת שנתי מרומם

שלב אחר שלב: מרכז התקשורת החב"די COL עם כל מה שהיה השבוע בכנס השנתי האדיר של "בנות חב"ד" | "תפקיד ראשי" - זה היה המוטו. "אין הדבר תלוי אלא בנו", כפי שהדגיש ואמר הרבי פעמים רבות. כל אחת מהבנות יש לה תפקיד ראשי, משימה שעליה להשלים והדבר תלוי לחלוטין בה. הדבר התבטא בכל פרט באירוע
תפקיד ראשי: אלפי 'בנות חב
צילום: מענדי קורנט | הפקה: מושקי איידלקופ

דליים של חיזוק ועידוד: כאלף וחמש מאות בנות מכל רחבי הארץ, אליהם הצטרפו עוד מאות רבות של בנות מכל העולם באמצעות שידור ישיר ברשת, התכנסו בתחילת השבוע בתל אביב לכינוס השנתי העוצמתי והמרהיב של 'בנות חב"ד', הפועל בכל ימות השנה תחת 'ארגון נוער חב"ד'.

נושא הכינוס, סביבו סבבו שלל המסרים שנשזרו באירוע ובימים שקדמו לו, היה ממוקד והתייחס לתפקידן של הבנות החסידיות הצעירות בעת הזו. "תפקיד ראשי" - זה היה המוטו. "אין הדבר תלוי אלא בנו", כפי שהדגיש ואמר הרבי פעמים רבות. כל אחת מהבנות יש לה תפקיד ראשי, משימה שעליה להשלים והדבר תלוי לחלוטין בה. הדבר התבטא בכל פרט באירוע.

הכינוס נפתח בלובי האולם, עוד לפני שהתיישבו הבנות המשתתפות הרבות בכסאותיהם המרופדים באולם. בלובי נערך גמר תחרות הכשרונות - שחתם את תחרות הכישרונות המסורתית שמפעיל 'בנות חב"ד' אחת לשנה.

שורת הבנות מכל הארץ שהעפילו לשלב הגמר בתחרות, שהתקיימה בתקופה האחרונה, ביצעו משימה אחרונה הקשורה לכישרון שלהן. מולן מאות בנות שבזמן אמת צפו בתהליך. הצופות השפיעו בזמן אמת והצביעו לכישרוניות.

בכינוס עצמו נשא את הנאום המרכזי המרצה החסידי הרב שניאור אשכנזי, שבלהט האופייני לו הלהיב את הבנות ודיבר על תפקידן החשוב ועל כך שכל אחת מהן נבחרה במיוחד לתפקיד - תפקיד שעליה למלא.

בשלב אחר בכנוס התקיים מופע חדשני, בשילוב מסך ותיאטרון, בהנחיית הגב' זיזי קוגמן, שעסק גם הוא בנושא הכינוס - תפקיד הבנות. כמו כן נערכה על הבמה הצגה מושקעת ומרגשת ברוח זו.

במהלך הכינוס התקיימה גם הגרלה על מטבע של הרבי, בין כל הבנות שהחליטו החלטה טובה בכנס, ובו זכתה החניכה דיני רוזנברג מסניף 'דרך חיה' בית שמש.

לאורך האירוע הופיעה מקהלת בנות חב"ד, שביצעה את מיטב השירים האהובים על הבנות, אליהן הצטרפו מאות הבנות בשירי געגוע וציפיה לגאולה.  הבנות יצאו מהאירוע בהתרוממות רוח וחדורות בהבנת תפקידן וברצון למלאו.

צפו בגלריה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.