מערכת COL | יום י"א אדר א ה׳תשפ״ד 20.02.2024

"גדרן של מצוות – חוקים ומשפטים" במשנתו של הרבי • ג'

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שבעים ושמונה בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע, שיעור שלישי בקונטרס הייחודי "גדרן של מצוות – חוקים ומשפטים, במשנתו של הרבי", שראה אור לרגל ה"שלושים" לאחר ג' תמוז, בה נערכה גישתו הכללית של הרבי במשמעות ובהגדרת המצוות כ"עדות חוקים ומשפטים" • והשבוע – האם ייתכן שתהיה תוספת או שינויים במצוות?

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה שבעים ושמונה בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע, שיעור שלישי בקונטרס הייחודי "גדרן של מצוות – חוקים ומשפטים, במשנתו של הרבי", שראה אור לרגל ה"שלושים" לאחר ג' תמוז, בה נערכה גישתו הכללית של הרבי במשמעות ובהגדרת המצוות כ"עדות חוקים ומשפטים". והשבוע – האם ייתכן שתהיה תוספת או שינויים במצוות? 

ביאור מחודש בסיפור חז"ל אודות "ריב ההרים" לפני מתן תורה * מחלוקת הר"י אלבו והרמב"ם האם ייתכנו שינויים במצוות * ההבדל בין המצוות לפני מ"ת ולאחרי מ"ת * ההבדל בין חיבורו של הר"י אלבו לספר הרמב"ם * ההבדל בין המצוות ש"יעבור ואל ייהרג" והמצוות ש"ייהרג ואל יעבור * ההבדל בין מצוות דאורייתא ומצוות דרבנן * ומדוע אמרו חז"ל שחביבין דברי סופרים יותר מדברי תורה? * שלימות הרצון האלוקי כשהוא חודר בכל הדרגות * העצם חודר ונמצא בכל הפרטים * ביאור מחודש במשנת "רצה הקב"ה לזכות את ישראל" * עומק משמעות "יגדיל תורה ויאדיר" * חלק שלישי בקונטרס הייחודי "גדרן של מצוות – חוקים ומשפטים, במשנתו של הרבי".

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.