מערכת COL | יום י' אדר א ה׳תשפ״ד 19.02.2024

התרגשות בכינוס: המכתב שבו 3 שורות בכתי"ק - הוקרא והוענק

המכתב ששיגר הרבי להנהלת ארגון בנות חב"ד בשנת תשמ"א, ובו שלוש שורות בכתב ידו הקדושה של הרבי, הוקרא אתמול בידי מי שעמדה בראש הארגון באותה תקופה ונמנתה עם מקימיו. כשסיימה העניקה את המכתב, ברקע קולות ההתרגשות של הקהל הרב, להנהלה הנוכחית למשמרת לדורות הבאים | הצפייה בתמונות למטה - לנשים בלבד
התרגשות בכינוס: המכתב שבו 3 שורות בכתי
שלוש השורות בכתב ידו של הרבי במכתב

רגעים מרגשים ומרוממים במיוחד היו אמש, במהלך הכנס הענק של 'בנות חב"ד', הפועל תחת 'ארגון נוער חב"ד', שהתקיים בירושלים בהשתתפות אלפי בנות מכל רחבי הארץ.

הגב' רחל הבר, ממקימות ארגון 'בת מלך' ו'בנות חב"ד' ומי שעמדה בראש הארגון בשנות ההקמה שלו, הציגה בפני הקהל מכתב מקורי שאותו זכתה לקבל מהרבי לארגון.

מדובר במכתב מכ"ד במנחם אב תשמ"א, שבו מברך הרבי את ארגון בנות חב"ד בארץ הקודש, ובסיומו שלוש שורות בכתב ידו של הרבי: "להצלחה רבה בעבודת הקודש, בהפצת התורה והמצוות ביחד עם עליית כל אחת ואחת מהן בקודש". חתימת יד קודשו של הרבי.

בכל שנה, כבר ארבעים שנה, כשמתקיים הכינוס השנתי של בנות חב"ד מקריאים את מכתבו זה של הרבי. השנה הוקרא המכתב מתוך הגיליון המקורי שעליו כתב הרבי בכתב ידו.

כשסיימה הגב' הבר לקרוא את המכתב, להתרגשות כל הנוכחות, העניקה את המכתב להנהלת הארגון למשמרת לדורות הבאים, שיהיה להצלחת הארגון ולברכותיו של הרבי.

הגב' הבר הייתה מרוגשת מאוד וסיפרה לקהל שתאריך הכינוס חל בדיוק ביום היארצייט של אמה.

עם סיום דבריה ניגשו מנהלות הארגון הגב' חני גרינברג והגב' שטרי ריבקין, העניקו חיבוק נרגש לגב' הבר, וביקשו מאלפי בנות חב"ד שנכחו באולם לעמוד על רגליהן ולהודות לגב' הבר על המכתב ועל הברכות המיוחדות שהרבי העניק לארגון באמצעותה ודרכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.