| יום ט' אדר א ה׳תשפ״ד 18.02.2024

במקום לראות את המשפחה, החופשה מהבסיס נוצלה לתיקון מקווה

מפקח המקוואות, המשמש רב גדוד במילואים, היה צריך להחליט לאן לנסוע בחופשה הקצרה שקיבל במלחמה, הביתה או למקווה הדורש תיקון, והוא בחר במקווה • סיפורו המרגש של הזמר החסידי ר' ישראל ג'ירופי ששכל את בתו, והיא הונצחה במקווה מהודר • טעימה מהמגזין החדש של "חב"ד בטהרה"
במקום לראות את המשפחה, החופשה מהבסיס נוצלה לתיקון מקווה

מייד במוצאי שמחת תורה גויס בצו 8 הרב מרדכי פרסמן ורותק לגדודו רוב שעות היממה. הרב פרסמן משמש מפקח על מקוואות בדרום הארץ מטעם 'מרכז מקוואות חב"ד', וכך מצא את עצמו בדילמה – הוא קיבל חופשה לכמה שעות ביום שישי, והתכונן לנסוע לבקר את המשפחה, אבל אז הגיעה הודעה על תקלה במקווה בדרום. ההחלטה הייתה קשה אבל ברורה – המקווה עומד בעדיפות ראשונה.

זה אחד הסיפורים המרגשים המוגשים במגזין "חב"ד בטהרה" מס' 4, היוצא לאור  מטעם מרכז מקוואות חב"ד, שע"י בי"ד רבני חב"ד באה"ק, ושהופץ לקראת השבת האחרונה בכל ריכוזי חב"ד.

עוד כתבה מרגשת במגזין מגוללת את סיפורה המרגש של משפחת ג'ירופי מרחובות, שכאשר הבת חיה-הדר הייתה בת שלוש וחצי התברר שחלתה במחלה הנוראה. הילדה עברה טיפולים קשים, אך למרבה הצער, בהיותה כבת 8 הלכה לעולמה, והותירה את הוריה שבורים ומרוסקים.

החברים ובני המשפחה התגייסו למפעל מיוחד של נחמה ועידוד, בדמות שיפוץ יסודי של מקווה חב"ד בעיר, בסיוע 'מרכז מקוואות חב"ד'. "הקהילה התגייסה ממש בשביל הפרויקט הזה. רצו שהכול יהיה בתכלית היופי וההדר, כשמה של הדר בתנו", משחזר ר' ישראל גי'רופי. התוצאה הסופית היא מקווה מהמפוארים ביותר באזור השפלה שנושא את שמה של הדר.

כתבה אחרת במגזין מספרת את סיפורם של בני זוג מהמושב שפיר שאחרי לידת בתם הבכורה לא הצליחו להביא עוד ילדים לעולם. אחותה של האישה המליצה לה לתרום לבניית מקווה, ובאותו חודש נפקדה.

המגזין מגיש גם כן טעימה מהעשייה הגדולה של המרכז לאורך השנה ונתונים מרשימים על התנופה העצומה שחלה בשנה האחרונה בבניית מקוואות חב"ד בערי ויישובי הארץ.

המגזין יוצא לאור לקראת שבוע השותפות עם מרכז מקוואות חב"ד, שנפתח במוצאי שבת ח' אדר א, בתקווה לגייס משאבים שיאפשרו להמשיך את התנופה בבניין מקוואות חב"ד ושיפוץ מקוואות קיימים, ובהרמת קרן הטהרה ברחבי ארצנו הקדושה.

לאתר השותפות - לחצו כאן>>>

>>לקריאה ולהורדה לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.