מערכת COL | יום ו' אדר א ה׳תשפ״ד 15.02.2024

ר' יוסי שמעון סמנכ"ל בגפן בס"ד: "מתפלל על הילדים שלי"

הדאגה לשלומם ובריאותם של בני משפחתנו מלווה אותנו לאורך כל חיינו, כמובן שחובה עלינו להתפלל ולבקש על בריאותם • אך בנוסף לזה עלינו להשתדל כאן בעולם המעשה, אנו חייבים לדאוג לביטוח בריאות איכות שיהיה שם בעת הצורך, שיכסה כל הפתעה לא נעימה ומקרים רפואיים חלילה, המצריכים אותנו להוצאות כספיות גבוהות • יוסי שמעון סמנכ"ל בתאגיד הביטוח "גפן בסד" משיב לכם באופן מסודר וענייני את כל מה שרציתם לדעת על ביטוח הבריאות
ר' יוסי שמעון סמנכ

"אני מתפלל על הילדים שלי" 
כך כולנו, הדאגה לשלומם ובריאותם של בני משפחתנו מלווה אותנו לאורך כל חיינו, כמובן שחובה עלינו להתפלל ולבקש על בריאותם, אך בנוסף לזה עלינו להשתדל כאן בעולם המעשה, אנו חייבים לדאוג לביטוח בריאות איכות שיהיה שם בעת הצורך, שיכסה כל הפתעה לא נעימה ומקרים רפואיים חלילה, המצריכים אותנו להוצאות כספיות גבוהות.

אם אתם שואלים את עצמכם "מדוע יש צורך בביטוח בריאות נוסף מעבר לביטוח הבריאותי של קופת החולים? ומה מעניק לנו ביטוח הבריאות?"

יוסי שמעון סמנכ"ל בתאגיד הביטוח "גפן בסד" משיב לכם באופן מסודר וענייני את כל מה שרציתם לדעת על ביטוח הבריאות

'תדאגו לעתיד שלהם איתנו' חברת גפן בסד מובילה בתחום הביטוח ועוסקת כבר למעלה מ25 שנים בתחומי הביטוח השונים, כאשר מדברים על ביטוח בריאות הנושא מקבל חשיבות ומשמעות מיוחדת

מהו ביטוח בריאות פרטי ומדוע הוא נדרש? 

"ביטוח בריאות פרטי נועד לכסות את המבוטח במקרים בהם מערכת הרפואה הציבורית אינה מספקת מענה. יש לדעת כי מערכת הבריאות הציבורית המשרתות את כלל אזרחי המדינה, אינה כוללת כיסוי מקיף לכלל המחלות, דבר נוסף המערכת הציבורית מאופיינת בהמתנות אין קץ לתורים בכל תחום. אדם המבוטח בביטוח בריאות פרטי, נהנה מזמינות מיוחדת של רופאים ומומחים, הוא זכאי לאשפוזים ממושכים בעת הצורך ולטיפול תרופתי מעבר לסל הבריאות, הכיסוי כולל גם הטסות לחו"ל וניתוחים שונים, כאשר חלילה נצרכים לכך.. ביטוח בריאות הוא בעצם כיסוי מקיף לכל צרה שלא תבוא, והוא מקנה ביטחון נפשי ומבטיח לכם שבכל צרה שלא תבוא תקבלו כיסוי רפואי מלא.

בנוסף חשוב לדעת, גם אם יש ברשותכם ביטוח של קופת החולים, אנו מדברים על רובד נרחב ומקיף יותר, ואין מדובר בכפל ביטוחי. 

המבוטח בביטוח הפרטי מקבל הרבה מעבר למה שמגיע לו מטעם קופת החולים, ובשונה מקופת חולים, אין כל הגבלה על שם הרופא או על המקום בו יקבל את הטיפול לו הוא זקוק. במקרים בודדים, בהם הקופה מעניקה החזר על טיפול או התייעצות רפואית, חברת הביטוח מוסיפה עליו ומכסה את רוב ההוצאה או כולה.

מה ההבדל בין ביטוח בריאות פרטי רגיל לביטוח קולקטיב?

"ברכישת ביטוח פרטי, האדם מגיע לסוכן הביטוח ובוחר את פוליסת הביטוח שלו מתוך 'סל המוצרים' הקיים, תוך התייחסות לכל האלמנטים הנדרשים: תרופות ניתוחים מחלות קשות ועוד. הוא מכניס לפוליסת הביטוח מה שהוא רואה לנכון. ביטוח אנ''ש קולקטיב הינו שונה לחלוטין. סוכן הביטוח מתנהל בשם המבוטחים מול חברות הביטוח, ומנהל עמם משא ומתן על מנת להשיג את המקסימום עבורכם, הסוכן אינו מתפשר ובודק את רמת המוצרים,  את העלות החודשית ואת התמורה לפוליסת הביטוח לה יהיו זכאים המבוטחים. 

מכיוון שהסוכן מייצג כוח קניני גדול בשונה מהאדם הפרטי, מצליח הסוכן להגיע לסיכומים בלעדיים ובלתי שגרתיים בשוק הביטוחים, חשוב לציין כי הביטוח נבנה בשימת לב, תוך שימת דגש על כל ההיבטים. לביטוח הקולקטיב מצטרפים משפחות רבות הניהנות מהגב, הביטחון, והתנאים המעולים. באופן כללי, הפוליסות הרחבות, הפרטיות והקולקטיב מורכבות ממאות סעיפים, הכיסויים די דומים. 

הכיסוי הביטוחי כולל ניתוחים והשתלות בארץ ובחו''ל, תרופות שאינן נמצאות  בסל הבריאות, טיפולים אמבולטוריים- התייעצויות עם רופאים ובדיקות אבחנתיות. 

זו הסיבה שרוב מוחלט של  הגופים, החברות, המוסדות והקהילות בוחרות דווקא בביטוח קולקטיב. 

בנוסף קיים יתרון מיוחד בביטוח "קולקטיב", אשר מאפשר את פתיחת הפוליסה כל כמה שנים על מנת להוסיף לתנאי הביטוח את חידושי הרפואה בתחום הניתוחים, התרופות והטיפולים".

מאיזה גיל מומלץ להצטרף לביטוח הבריאות?

"חשוב מאוד לעשות את ביטוח הבריאות כאשר איננו סובלים ממחלה ובאופן כללי כאשר אנו בריאים לגמרי, בבחינת "קודם שיחלה", במידה ומצטרפים לביטוח בריאות תוך כדי מחלה כזו או אחרת, המחלה מוחרגת מן הפוליסה וחברת הביטוח אינה מבטחת מחלה זו או את ההשלכות שעלולות להיות בעקבותיה, לכן מומלץ לעשות ביטוח בריאות בהקדם וכאשר אנו בריאים. כל אדם בוגר (גיל 18)רשאי להצטרף לביטוח, לפני גיל זה ההורים יכולים לצרף אותו. ההמלצה הגורפת היא לבטח כל ילד עם לידתו, זוהי חלק מן האחריות שלנו כהורים בלא מעט מקרים ראינו כיצד צצה לפתע בעיה רפואית אצל אחד מילדי המשפחה ובעקבותיה ההוצאות הכספיות….

מה שהציל את אותן משפחות מחרפת רעב הוא חד משמעית הביטוח הרפואי שדאגו הם לרכוש מבעוד מועד - אנו ממליצים לבעלי ביטוח רפואי משפחתי, לצרף כל ילד עם הולדתו ובפרט שאין בידינו מידע על לידת הצאצא ומשכך אין באפשרותנו לצרפו לביטוח באופן אוטומטי.

יתרון מיוחד ובלעדי ללקוחותינו בעלי משפחות ברוכות ילדים: בביטוח הקולקטיב שלנו ההצטרפות של הילד החמישי ואילך היא חינמית".

לאלו דברים חשוב לשים לב ברכישת פוליסת ביטוח בריאות?

"חשוב לשים לב שמלבד לביטוח הבריאות הכללי, ניתן להוסיף עוד אפשרויות שונות, כמו פיצוי בעת גילוי מחלה קשה, מימון טיפולים רגשיים וכו', בתוספת של כמה שקלים. מומלץ לבחון היטב את כל האופציות, ולראות אם יש עוד חלקים העשויים לסייע לכם במידת הצורך".

להצטרפות לביטוח בריאות 'קולקטיב' ופרטים נוספים מוזמנים ליצור עימנו קשר - לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.