מנחם קרביצקי | יום ב' אדר א ה׳תשפ״ד 11.02.2024

5 סיבות לבחור בפרויקט "פסטורל על הפארק" באחיסמך

הקרבה לכפר חב"ד, קהילת חב"ד המבוססת במקום, הדירה המרווחת, איכות החיים, המחיר המוזל ותנאי התשלום הופכים את "פסטורל על הפארק" לפרויקט המבוקש ביותר בקרב אנ"ש. כל הפרטים
5 סיבות לבחור בפרויקט

פרויקט "פסטורל על הפארק" בשכונת אחיסמך ממשיך לעורר גל ביקושים גבוה בקרב משפחות חב"ד, מתוך הבנה כי בקרוב מחירי הדירות צפויים לעלות עם פתיחת השוק באופן מלא, כמו כן ההטבות ותנאי התשלום המיוחדים המוצעים כיום כבר לא יהיו קיימים. בימים אלה, חלון ההזדמנויות עדיין פתוח וניתן להנות מדירות יוקרה בפרויקט המבוקש במחיר מוזל ובתנאים חסרי תקדים – משלמים רק 10% במחיר הדירה בחתימת החוזה והיתרה רק בשלב האכלוס.

להלן 5 סיבות למשפחות חב"ד לבחור דווקא בפרויקט "פסטורל על הפארק" בשכונת אחיסמך:

  1. הכי קרוב לכפר חב"ד

המיקום עושה את ההבדל. הקירבה של הפרויקט אחיסמך לכפר חב"ד – 15 דקות נסיעה בלבד, וכן לקהילת חב"ד הגדולה בלוד – 5 דקות בלבד, הפכו את המקום ליעד מועדף על אנשי חב"ד. גם מיקומה הגיאוגרפי במרכז הארץ - 10 דק' נסיעה מת"א וכ-20 דקות מבני ברק תורם לביקושים. יצוין, כי פיתוח הכבישים המהירים באזור (כביש 40) קיצר עוד יותר את זמן הנסיעה, מה שמייצר קירבה למרכזי עבודה במרכז.

  1. קהילת חב"ד מבוססת

למעלה מ-50 משפחות אנ"ש כבר קבעו את מקומן בשכונת אחיסמך, כשהצפי הוא שבתוך שנה קהילת חב"ד תגיע לכ-200 משפחות. פרויקט "פסטורל על הפארק" מציע לאנ"ש חווית מגורים במיקום הטוב ביותר באחיסמך, כאשר בסמוך לו יוקם בית כנסת עבור קהילת חב"ד שייבנה בצורת "בית חיינו – 770" כפי שקיים בריכוזי חב"ד רבים. הקצאה עם תב"ע כבר ניתנה ע"י העיריה. כמו כן, בסמוך לפרויקט יוקם בית ספר יסודי עבור ילדי קהילת חב"ד.


לפרטים נוספים אודות פרוייקט "פסטורל על הפארק" לחצו כאן>>>


  1. איכות חיים ומרחב מוגן

החיבור של משפחות חב"ד לאחיסמך החל עם הקמת השכונה החדשה. "אנשים מאסו בדירות צפופות של 80 מ"ר בכפר חב"ד או במרתפים הישנים, והחליטו לשפר את איכות חייהם בדירה רחבת ידיים עם נוף מרהיב", אומר אחד הרוכשים. מדובר בדירות איכותיות ומרווחות בנות 4,5,6 חדרים, עם רמת גימור גבוהה וייתרון גדול של אכלוס מיידי. יצוין, כי תקופה ביטחונית זו מביאה משפחות משפרי דיור שבדירתן הישנה לא היה ממ"ד, לרכוש כעת בפסטורל באכלוס מיידי, ולהיכנס לדירה חדשה המצוידת במרחב מוגן.

  1. מחיר מוזל ותנאי תשלום

פסטורל מציעה לאנ"ש את העסקה הטובה והאטרקטיבית ביותר, בהשוואה לדירות דומות בערים חרדיות אחרות במרכז. כך למשל, דירת 4 חדרים באחיסמך הנמצאת במרכז הארץ – 20 דקות נסיעה בבני ברק בלבד, מוצעת ב-600,000 ש"ח פחות מבני ברק, ומאות אלפי ש"ח פחות מדירת 4 חדרים בערים החרדיות במרכז, כדוגמת בית שמש, אלעד, קריית ספר ועוד. מדובר בפער מחירים משמעותי מאד, זאת בנוסף לאיכות החיים והנוף המרהיב הקיים באחיסמך. כמו כן, פסטורל הוא הפרויקט היחידי בשוק המציע דירה במסירה מיידית, או תוך חודשים ספורים בלבד.

  1. ניסיון, איתנות ואמינות

מאחורי "פסטורל" עומדות החברות 'ארידר יזמות' - בעלת נסיון ניהולי וידע מקצועי בייזום פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים, ו'תדהר' - חברת הבנייה הפרטית הגדולה בישראל שכבר בנתה באחיסמך למעלה מ-1,500 יח"ד. הנתונים הפיננסים של הקבוצות מצביעים על האיתנות הכלכלית ועל בסיס ההון היציב, המקנות להם יכולת פיננסית גבוהה לבצע כל פרויקט, בכל היקף וללא מגבלה. שיתוף הפעולה ביניהן יוצר הזדמנות עסקית והשקעה בטוחה ומשתלמת, מתוך ביטחון אישי ושקט נפשי הנשענים על איכות אמינות ומקצועיות.


לפרטים נוספים אודות פרוייקט "פסטורל על הפארק" לחצו כאן>>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.