מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשפ״ד 08.02.2024

מרבין בשמחה; הבחירות לרשויות ועצת זהב ללוקחי המשכנתאות

חודש אדר בפתח - השליח ואיש הפרסום שהשיקו ספרים על שמחה בשיחות מרוממות | ערב הבחירות המוניציפאליות, הנציג החב"די מדבר על המחיר האישי | וגם: יועץ המשכנאות חולק טיפים, 3 שנים לפטירת הרב גורליק ע"ה
מרבין בשמחה; הבחירות לרשויות ועצת זהב ללוקחי המשכנתאות
צילומים: COL

כמו בכל שבוע ביום חמישי, גם הערב תכנית 'ליל שישי' לסוף השבוע, עמוסה בתוכן אקטואלי וחסידי, בהגשת הרצל קוסאשוילי.



ראש חודש אדר א' ואנחנו מתחילים שישים ימים של שמחה. אנחנו ננסה בתוכנית הזאת לגעת קצת בנושא השמחה. איך בדיוק מביאים את השמחה לביטוי בחיי היום יום, בטח באתגרי התקופה האחרונה, הלחימה והבשורות הקשות? נהיה כאן עם הרב נדב כהן, שליח במושב ניר ישראל בדרום, מרצה וסופר שירחיב על אתגר השמחה בחסידות ובחב"ד בפרט, ואיך מתרגמים את זה למעשה בפועל בחיי היום יום?

בהמשך נהיה כאן עם יועץ המשכנתאות קובי טורנהיים שידבר על כך שבתהליך לקיחת משכנתא ורכישת דירה אפשר לאבד מאות אלפי שקלים אם לא מתכננים נכון את לקיחת המשכנתא וקניית הנכס. בנוסף, נדבר איתו על תפוח האדמה הלוהט בשוק הנדל"ן "דירות פריסייל" שקבלנים מציעים במחירים אטרקטיביים, ממה בדיוק צריך להיזהר בעסקאות הללו, וגם, מתי יסתיים הקיפאון הנדל"ני שאליו נקלעה ישראל מאז פרוץ המלחמה?

אם כבר להרבות בשמחה אז מסתבר שאפשר גם כשיושבים שבעה. ממש כך. נהיה כאן בשיחה משעשעת עם מנדי פרומר איש הפרסום והקריאייטיב, שהוציא ספר בשם "שטויות ואבלים" מיד לאחר שקם מהשבעה על אימו ע"ה. בספר שוזר פרומר אנקדוטות שמוכרות לכל מי שישב כבר שבעה בחייו וגם למי שלא, אבל הוא מדגיש: צריך לעשות הומור שחור ברגישות. לא לכל שבעה זה מתאים...

הבחירות לרשויות המקומיות בפתח. זה ממש אוטוטו בעוד שבועיים. נהיה כאן עם ר' שמוליק בורקיס, נציג חב"ד בלוד ברשימה החרדית המאוחדת הכוללת את ש"ס ואגודה. נשמע ממנו על הדרוש תיקון בעיר ובפרט בשכונה החסידית הוותיקה שגדלה מיום ליום, מה המשימה הראשונה במעלה מבחינתו עם כניסתו לתפקיד הציבורי לאחר הבחירות, והאם המחיר האישי של תפקיד ציבורי על כל המשתמע מכך אכן שווה את זה?

לקראת היארצייט השלישי של השליח במילאנו הרב גרשון מענדל גרליק ע"ה, נשמיע קטע ארכיוני מהתוועדות שנערכה בכפר חב"ד לפני מספר שנים, בו מדבר הרב גרליק ומסביר את תפקידו של הדור שלנו לאור מכתב שקיבל אישית מהרבי.

לסיום, במדור ניגון השבת שלי שיחתום את התוכנית, נארח את איש החינוך הרב שחר שעאר, שהוא גם מפקח במשרד החינוך וממונה על יזמות וחדשנות במגזר החרדי, שמשלב בין עיסוקיו גם ליצנות רפואית. נשמע ממנו על אתגרי החינוך והכשרת מורים שמתאימה לדור מאתגר כשלנו, וגם, מה הוא לוקח איתו מעיסוקו כליצן רפואי?

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.