שניאור דייטש | יום כ"ו שבט ה׳תשפ״ד 05.02.2024

'עזר לחייל' מכפר חב"ד והאחים גורביץ עם לוחמי האסון בעזה

השיריונר שנפצע קשה, ניגן ד' בבות והרעיד את הלבבות: צוות חמ"ל כפר חב"ד עזר לחייל בניהולו של ר' אליהו גוטמן עם האחים למשפחת גורביץ' מארה"ב ארגנו ערב חיזוק ומוראל עם סעודת 'ברביקיו על האש', מבצע תפילין ודברי חיזוק מהרבי ל-150 לוחמים שחירפו את נפשם לחלץ ולהציל את 21 גופות הלוחמים הי"ד שנהרגו באסון המלחמה עם קריסת המבנים
'עזר לחייל' מכפר חב

 

צוות חמ"ל כפר חב"ד עזר לחייל בניהולו של ר' אליהו גוטמן עם האחים למשפחת גורביץ ארה"ב ארגנו ערב חיזוק ומוראל עם סעודת ברביקיו על האש מבצע תפילין ודברי חיזוק מהרבי ל 150 לוחמים שחירפו את נפשם לחלץ ולהציל את 21 גופות הלוחמים הי"ד שנהרגו באסון המלחמה עם קריסת המבנים.

הלוחמים מתמודדים עם קשיים נפשיים עקב המראות המזעזעים והביקור של החסידים היה חיוני ביותר לבקשת המפקדים.

ברגע מרגש במיוחד דיבר בפניהם לוחם שריונר שנפצע קשה והחלים בנס ב"ה אחרי 3 חודשי שיקום וניגן בפני כולם ניגון 4 בבות, מה שהרעיד את הלבבות וחיזק את הנפשות. הוא סיפר שביקר אצל הרבי באוהל הקדוש בתפילה וברכה וזה מה שייתן להם כוח לריפוי וניצחון המלחמה. עין לא נשארה יבשה.

צפו:

 

המג"ד בירך את איש החסד ר' מנחם גורביץ שמתמסר למען הלוחמים בגופו בממונו ובנפשו במסירות גדולה כל ימי המלחמה וכבר מכירים אותו אלפי לוחמים כחלק מהמלחמה.

השליח הרב מיילך גורביץ מקליפורניה מסר בפני הלוחמים מתורת הרבי והשמיע בפניהם דברי חיזוק ומוראל ובמעלת חשיבות ההתקשרות לרבי נשיא הדור. במשלחת החיזוק השתתף גם איש החסד הרה"ח ר' יוס'ל גורביץ.

החיילים נהנו מהמטעמים והבשרים על האש של שי מוגרבי.

בסיום האירוע פצחו החסידים בשירה ובריקודים עם הלוחמים מתוך שמחה אדירה במשך כשעה מתוך אחדות, שתוביל בוודאי לניצחון המושלם במלחמה והגאולה האמיתית והשלימה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.