מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשפ״ד 30.01.2024

הרב ירוסלבסקי תוקף ברמז את 'יתד נאמן': "מנסים לרפות ידיים"

הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ורבה של שכונת נחלת הר חב"ד, מתייחס לכנס הימין שעורר סערה ולמחאה בעיתון "יתד נאמן" נגד שר השיכון והבינוי שנכח בו
הרב ירוסלבסקי תוקף ברמז את 'יתד נאמן':
הרב ירוסלבסקי

במכתב שפרסם היום (שלישי), ומוען לשר השיכון יצחק גולדקנופף, התייחס הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש ורבה של שכונת נחלת הר חב"ד, לכנס הימין שעורר סערה ולמחאה בעיתון 'יתד נאמן' עליו.

כזכור, בכינוס נשא דברים השר גולדקנופף ובדבריו עורר על חשיבות החזרה לגוש קטיף ויישובי חבל עזה. ביתד נאמן תקפו אותו הבוקר, וכתבו בין היתר כי "נאומים על התיישבות בעזה אינם משקפים את עמדתה של יהדות התורה".

במכתבו היום, כתב הרב ירוסלבסקי לגודקנופף: "הנני לחזק את ידך אשר הבעת במהלך השבוע האחרון את דעת התורה הקדושה, אודות הסכנה האיומה במסירת שטחי ארץ הקודש לאוייבים, ובמיוחד אשר כל העולם כולו נוכח לראות את התוצאות האיומות רח"ל ממסירת השטחים לאחר גירוש גוש קטיף ה"י." 

הרב ירוסלבסקי הזכיר כי זו עמדת אגודת ישראל מאז ומעולם "דבריך מיוסדים על פסק ההלכה של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל משנת תרצ"ז שאין לוותר על אף שעל מארצנו הקדושה, כידוע ומפורסם לכל".

בכוונתו למתקפה ביתד נאמן על דברי שר השיכון כותב הרב ירוסלבסקי "הנני למחות מחאה נמרצת נגד לבלרים מקצה המחנה אשר רח"ל מנסים לרפות ידיים, גם כאשר כולם נוכחים לראות אשר תורתנו היא תורת חיים ואין בלתה, וכל הניסיונות בשנים האחרונות ללכת בדרכים מנוגדות לתורה הק' מביאות לתוצאות הרות אסון. אשריך שנתפסת על דברי תורה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.