מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשפ״ד 29.01.2024

השליח בשכונה שספגה פיגוע: "לפני שבוע צעדנו שם עם ס"ת"

הרב ישי קלי, שליח הרבי בשכונה שחוותה פיגוע טרור הבוקר שבו נפצע חייל קשה, בידי מחבל שאחז בגרזן, מספר על הכנסת ספר תורה לפני ימים אחדים, באותם רחובות. "הזכות עמדה לתושבי השכונה" | צפו בגלריית תמונות
השליח בשכונה שספגה פיגוע:
השליח עם מקורב בהכנסת ספר התורה

פיגוע גדול נמנע היום (שני) בחסדי שמים בשכונת בת-גלים בחיפה. מחבל נתעב עם גרזן חוסל על ידי חיילים מבסיס חיל הים הסמוך. למרבה הצער חייל אחד נפצע קשה.

הפיגוע אירע בשעת בוקר. המחבל התקרב ברכבו לעבר חייל כבן 20 שחלף בסמיכות לבסיס ודרס אותו. החייל נפצע באורח קשה ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בעיר.

בשלב הזה יצא המחבל מהרכב, גרזן בידו, והחל לרדוף אחרי אזרחים במטרה לפגוע בהם. בחסדי שמים חייל אחר שנכח במקום נטרל אותו והצליח למנוע פגיעה רבה יותר.



שליח הרבי בשכונה הרב ישי קלי מספר לחב"ד און ליין COL: "בשבוע שעבר ערכנו הכנסת ספר תורה וצעדנו ברחובות הפיגוע עם ספרי התורה, בודאי שזכות התורה עמדה להצלת תושבי השכונה".

סרן ע', מפקד צוות בקורס חובלים שחיסל את המחבל שביצע את הפיגוע, סיפר: "בשעות הבוקר הגעתי לשער הבסיס ושמעתי זעקות לעזרה מאזרחים. זיהיתי את המחבל ופעלתי על מנת לנטרל אותו במהירות, תוך שמירה על האזרחים הנמצאים בסביבה. כמפקד בקורס חובלים אני מדגיש לצוערים את החשיבות של חתירה למגע תוך שמירה על קור רוח ונחישות, בחוף ובים".

צפו בגלריה מהכנסת ספר התורה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.