מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשפ״ד 29.01.2024

"הכדורגלן" - האיש שמשמח את כולם / ר' יעקב גלויברמן

את ר' עמי פייקובסקי הכרתי לפני כמה עשורים עוד כשהיה שחקן כדורגל, ודרכו הגעתי למאמן הכדורגל האגדי דוד שוויצר ע"ה • לימים, עמי אף זכה להכניס ספר תורה על שמו של המאמן כשהוא מתחבר בחן ובכישרון למשפחתו של המאמן הלאומי עמה הוא בא במגע בנוגע לספר התורה ולהנצחתו • הרב יעקב גלויברמן בטור על ידידו ועל הספר שהשיק

את ר' עמי פייקובסקי הכרתי לפני כמה עשורים עוד כשהיה שחקן כדורגל, ודרכו הגעתי למאמן הכדורגל האגדי דוד שוויצר ע"ה. לימים, עמי אף זכה להכניס ספר תורה על שמו של המאמן כשהוא מתחבר בחן ובכישרון למשפחתו של המאמן הלאומי עמה הוא בא במגע בנוגע לספר התורה ולהנצחתו.

לאחרונה יצא ספרו המרתק "הכדורגלן של הרבי", בו הוא מגולל את קורות חייו, החל מילדותו בבית רביזיוניסטי, דרך סיפור עזיבתו את הארץ לאחר השבר הגדול של מלחמת יום הכיפורים, כשהוא מקים משפחה בלוס אנג'לס, משתלב בעולם העסקים, חוזר בתשובה ומתקרב לרבי מליובאוויטש, ועד לקירוב הלבבות בו הוא עוסק כיום, בין אם זה בקבוצות הכדורגל בישראל ובין אם זה בכל מקום אליו הוא מגיע.

לרכישה - לחץ כאן!

זכיתי גם להכיר מקרוב את הוריו ע"ה שהיו חברי מחתרת הלח"י ופעלו בגבורה למען עמנו ברגעים קריטיים וחשובים, והכל מתוך צניעות ואמונה בצדקת הדרך. מי שהכיר את הוריו ומשפחתו של עמי, יודע שאצל משפחת פייקובסקי, אמונה היא הבסיס לחיים, ולא מן השפה ולחוץ.

הספר קולח וכתוב בשפה עשירה וביד אומן על ידי ידידי העיתונאי מתי טוכפלד, שמגולל בכישרון רב את סיפור חייו של עמי ומשפחתו בתחנות הרבות בהן עבר.

מספיק להתבונן בתמונה שלו בצל הרבי נשיא דורנו ולהבין כמה הרבי שמח לראותו. אציין שראיתי אותו במחיצת הרבי מספר פעמים ב-770, ואני יכול להעיד שעמי - איש העסקים והעולם הגדול, היה בביטול גמור לרבי ותמיד היה בשמחה, גם במצבים קשים. למרות שעדיין היה בתחילת דרכו ביהדות וההתקרבות לחב"ד, עמי ידע לנתב ואת עצמו ולעלות על דרך המלך באמצעות הכלי הכי דומיננטי שלו – השמחה, שגם כיום הוא מרבה להשתמש בה.

לרכישה - לחץ כאן!

זהו ספר חובה לקריאה בעיניי, והוא יכול ללמד רבים וטובים על גישה נכונה לחיים, לעסקים ולאתגרים רבים שנקרים בחיינו. והכל כמובן מתוך חיוך ושמחה, ביטחון בה' ואמונה גדולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.