מערכת COL | יום י"ד כסלו ה׳תשס״ו 15.12.2005

הלילה: הדינר הגדול של כולל חב"ד

ערב הוקרה מיוחד יתקיים הלילה לכבוד כולל חב"ד, מעצמת-החסד של רבותינו נשיאינו, הפעילה כבר שנות "אור" וניצבת כיום בראש מפעלי הרווחה בישראל. "קופת רבי מאיר בעל הנס" זו, שנוסדה לרווחת עניי אה"ק ע"י כ"ק אדמו"ר הזקן, חולשת על פעילות חסד רצופה שנמשכה לאורך כל הדורות בעידודם הנמרץ של רבותינו נשיאינו הק' ותחת נשיאותם הרמה. עשרות דמויות נכבדות ואנשי מפתח בקהילייה הפיננסית של ארה"ב, עתידים ליטול חלק במסיבת הדינר שתתקיים במלון הילטון ברובע מנהטן – אירוע שחשיבותו נקבעה בזכות היחס המיוחד שהעניק לו מידי שנה הרבי שהתעניין בכל פרט והאציל מברכתו הק' לבאי המעמד.
הלילה: הדינר הגדול של כולל חב
הדינר בשנה שעברה (צילום ארכיון - ישראל ברדוגו)
עוד מסורת נעימה היא השתתפותו של הראשל"צ המביא את ברכת אה"ק ותושביה לנאספים. במסגרת מסורת זו זכורה במיוחד היחידות המפורסמת לה זכה הרב מרדכי אליהו בשנת תשנ"ב, ושיחת הקודש שבה הואיל הרבי גם לשבח את פעילות כולל חב"ד. גם השנה, נענה הראשל"צ הרב שלמה עמאר להזמנה וייטול חלק בדינר לצד ראש העיר ניו-יורק מייקל בלומברג ונכבדים נוספים.

במהלך הדינר יוצג דו"ח אודות שורה ארוכה של פרויקטים רבי עוצמה, המעניקים סיוע סביב השנה למאות אלפי עניים ונזקקים בכל רחבי ארץ-הקודש – ומציבים את מעצמת החסד של רבותינו נשיאינו בראש מפעלי הרווחה בישראל.

לצד קרנות גמ"ח לרווחת אנ"ש, קרן 'חסד מנחם מענדל' לקידום ושיקום של אלמנות ויתומים, מרכז שיקום לחולי טרשת נפוצה, מרפאות שיניים, מרפאות ניידות, פעילות רחבה במדינות חבר העמים ובערי ארה"ק לקירוב יהודי בריה"מ-לשעבר וקליטתם; ישיבה לתלמידים-עולים במגדל העמק, ישיבת "צעירי השלוחים" בצפת, מעונות יום, כוללים יומיים לגמלאים וצעירים, אולמי שמחות וקייטרינג נייד, ועוד 13 בתי התמחוי פעילים – כולל חב"ד מנהל גם פרויקט חודשי של חלוקת סלי מזון לאלפי בתים, פעילות המקיפה בערבי חג כ-100,000 נפש(!).

כולל חב"ד ופעילותו, נחשפו השנה לקהלי-יעד חדשים והנתינה הגיעה לעוד רבבות בתי-אב, מכל מגוון העדות והחוגים. "אין לך קידוש שם-חב"ד גדול מזה. רואים במוחש איך הברכות וההשפעות של הרבי מגיעים לרבבות בני-ישראל, והדבר מעורר ומחיה אותם בגשמיות וברוחניות" אומר מנהל 'כולל חב"ד', הרב שלום דוכמן – שמתכוון להציג בדינר דו"ח מקיף על הישגי ה'כולל' וכן תכנית פעולה עם הגדרת יעדים לשנה הקרובה. "בעזרת ה', אנו מתכוונים להרחיב עוד ועוד את מעגלי הנתינה והסיוע לאנ"ש ולמשפחות-נזקקות בהיקפים שעוד לא היו כמותם".

הדינר יעמוד בסימן 'או''ר שנה' לגאולתו של מייסד כולל חב"ד ונשיאו הראשון, ו"שבעים ושבע שנה" לנשואי הרבי, בשנת המאה ושלוש להולדתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.