מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשס״ד 09.10.2003

הכנות לקראת סיום המחזור ה-21 ברמב"ם

לקראת סוף החודש, בכ"ט בתשרי, 'שבת בראשית' יסיים הציבור את המחזור ה-21 בלימוד היומי ברמב"ם במסלול הלימוד הפופולרי של שלושה פרקי רמב"ם ליום, מספרו 'היד-החזקה'. בו ביום יסתיים גם המחזור השביעי בלימוד פרק אחד ליום. החגיגה הפותחת תהיה ליד ציון הרמב"ם בטבריה במוצאי 'שבת בראשית'. מטה הרמב"ם היומי הנפיק סדרה של 'מורה-שיעור' המחולק חינם לציבור הלומדים. לחץ כאן להורדת המורה שיעור לרמב"ם מאתר צעירי-חב"ד (קובץ PDF).
הכנות לקראת סיום המחזור ה-21 ברמב
חגיגת סיום הרמב"ם בעיר הקודש טבריה * תמונת ארכיון
ממטה הרמב"ם היומי, שע"י מרכז צעירי אגודת חב"ד, נמסר על תחילתן של ההכנות לחגיגה הפותחת את אירועי סיום הרמב"ם בארץ ובעולם. כמדי שנה, יתקיים טקס הסיום המרכזי והעולמי ליד ציון הרמב"ם בטבריה. הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי-אגודת חב"ד, הסביר כי החגיגה נערכת במוצאי שבת, בכ"ט בתשרי (25 באוקטובר 2003), 'שבת בראשית', חרף הקושי להגיע בזמן ממקומות מרוחקים, זאת בהתאם להוראת הרבי מליובאוויטש, מחולל תקנת הלימוד היומי ברמב"ם, לערוך את הסיום ליד ציון הרמב"ם ביום הסיום עצמו. מסורת זו מתקיימת כבר כ-20 שנה ומסייע לכך בית חב"ד בטבריה בראשות הרב יוסף קרמר. חגיגה לכבודה של תורה וסעודת מלווה-מלכה האירוע ליד ציון הרמב"ם האירוע יפתח בשעה 9:00 בערב וימשך כ-30 דקות. לאחר מכן תיערך חגיגה לכבודה של תורה משולבת בסעודת "מלווה מלכה" במלון "החוף השקט", בו ייערך 'הדרן' על הרמב"ם וגדולי התורה והחסידות ישמיעו דברי תורה וברכה. מורה שיעור - לכל לרגל תחילת המחזור החדש, הנפיק מטה הרמב"ם היומי שע"י מרכז צעירי אגודת חב"ד - לוח 'מורה שיעור' ללימוד היומי. הלוחות הופיעו כעלון אישי וכמו-כן בפורמט לוח לתלייה בבתי הכנסת. הלוחות יחולקו בחינם לציבור הלומדים, בשבת פרשת בראשית, בבתי הכנסת. כמו-כן ניתן להשיג את הלוחות, בלא תשלום, במרכז צעירי אגודת חב"ד. הלוח מתפרסם גם באתר האינטרנט של צעירי חב"ד וניתן להורדה והדפסה. קובץ במתכונת PDF.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מה קרא
י"ג תשרי ה׳תשס״ד
מה קרא למה מג' תמוז אין חגיגה רצינית לכבוד סיום הרמב''ם אולי אפשר לשלב את זה ביחד עם הכנס הארצי בהאולם הענק בנס ציונה המכיל 200 איש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.