COL | יום ז' שבט ה׳תשפ״ד 17.01.2024

בצל המלחמה: כך ייערך הכנס השנתי של רבבות ילדי ה'רשת'

הושלמו ההכנות לקראת כנס התלמידים הארצי של רשת 'אהלי יוסף יצחק' שיעמוד בסימן 'תורה תפילה וצדקה' | הפקה מולטימדיה שטרם נראתה כמותה תועבר בשידור חי | כל הפרטים על הכינוס המסורתי
בצל המלחמה: כך ייערך הכנס השנתי של רבבות ילדי ה'רשת'

תכונה רבה נרשמה בימים האחרונים במסדרונות רשת אהלי יוסף יצחק לקראת כיום כינוס התלמידים הארצי והמסורתי, ביום ראשון הקרוב י"א שבט. לאור המצב, הכינוס שמתקיים מדי שנה כהוראת הרבי נשיא דורנו, יעמוד השנה בסימן מיוחד של "תורה תפילה וצדקה" בהפקה שטרם נראתה כמותה. 

הכנס במתכונתו הייחודית, יועבר בשידור חי מאולפן חדשני ומאובזר ויגיע אל כלל בתי הספר, תלמודי התורה ובתי חינוך מכל רחבי הארץ. שלטי אווירה ססגוניים נתלו בכל המוסדות, לצד ערכת תורה, תפילה וצדקה אישית שתוענק לכל תלמיד ותלמידה ותשמש אותם במהלך הכנס ולאחריו.

מארגני הכנס שקדו בחודשים האחרונים על תוכנית מיוחדת ששמה דגש עיקרי על כוחם הרב והפלאי של התלמידים והתלמידות בהכרעת את הכף לטובה "מפי עוללים ויונקים ייסד עוז, להשבית אויב ומתנקם". הפקה משולבת ששמה זרקור על כוחם המיוחד של התלמידים והתלמידות בהצלחת המלחמה והבאת ישועה גדולה לכלל ישראל.

מחזמר ייחודי ומרגש הופק לטובת הכנס ויספר את "סיפור-האחריות" של כל תלמיד ותלמידה ברשת אהלי יוסף יצחק. המחזמר כולל הפקת מולטימדיה מיוחדת שבה התלמידים והתלמידות יצאו למסע חובק עולם, ידלגו על פני דורות, יבשות, ויפגשו ילדים מההיסטוריה היהודית והחסידית בני גילם שחוו מאורעות דומים. באמצעות מפגשים אלו, התלמידים והתלמידות יבינו את עוצמות ההשפעה של לימוד התורה שלהם, התפילה והצדקה שלהם.

מסרי חיזוק והשראה מאת שלוחים ורבנים מהארץ והעולם יוסיפו גם הם חוזק ומשמעות, כאשר לאורך כל הכנס מקהלת הרשת תלווה בשירת ניגונים חסידיים. 

לקראת סיום הכנס יוקרנו על גבי מסכי הענק "החלטות טובות" של כלל מוסדות הרשת בתחומי "תורה תפילה וצדקה", ההחלטות ייבחרו בסיום הכנס, בהתאם להחלטת רכזי החינוך-החברתי-חסידי בת"ת, בבתי"ס ובבתי החינוך, האמונים על החינוך החסידי ויבחרו את ההחלטה המתאימה ביותר למוסד החינוכי שבאחריותם ולאחר מכן כל מוסד יתלה ההחלטה הנבחרת על גבי שלט מאיר עיניים במוסד שלו.

"אנחנו נמצאים בתקופה לא רגילה", אומרים בהנהלת הרשת, "תקופה שגורמת לנו, יותר מתמיד, לעצור ולחשוב - מה ביכולתנו לעשות כדי לשנות את המצב. איך אנחנו יכולים להטות את הכף.

וזו בדיוק המטרה של כנס זה; לאחד בכנס תורה, תפילה וצדקה הגדול בעולם את שגרירי האור של הרבי, חוד החנית ילדי הרשת! ויחד איתם לגבש קווי פעולה ייחודיים, אותם יוכלו להביא לידי ביטוי מיד לאחר הכנס, ולהוביל לניצחון בקרב, לגאולה שלימה!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.