מנדי ברגר | יום ה' שבט ה׳תשפ״ד 15.01.2024

תהיו שותפים: משלחת זק"א נפגשה עם עסקני קראון הייטס

משלחת של ארגון זק"א ביקרה בקראון הייטס, נפגשה עם עסקני השכונה ותיארה את הרגשות ואת עוצמת הימים הראשונים לאחר הטבח שאירע בשמחת תורה, מה שהוביל למלחמה • את המשלחת הוביל דובי ויסנשטרן, מנכ"ל זק"א • ביקור זה היה במסגרת סבב של הנהגת זק"א ברחבי ארה"ב, שנפגשה עם קהילות יהודיות בכדי לבקש מהם להיות שותפים במצווה הגדולה של חסד של אמת
תהיו שותפים: משלחת זק
צילום: איציק רויטמן

משלחת של ארגון זק"א ביקרה בקראון הייטס, נפגשה עם עסקני השכונה ותיארה את הרגשות ואת עוצמת הימים הראשונים לאחר הטבח שאירע בשמחת תורה, מה שהוביל למלחמה.

את המשלחת הוביל דובי ויסנשטרן, מנכ"ל זק"א, אליו הצטרפו שמחה גריינמן, משה רוזנברג וחיים רבינוביץ. הם התארחו בבית העסקן ר' חנינה ואורלי שפרלין.

ויסנשטרן שיתף כיצד ב-24 השעות הראשונות, לעתים קרובות תחת אש ועם שניות בודדות בלבד לתפוס מחסה כשהטילים ממש התפוצצו מעל ראשם, הם התעמתו עם המציאות שבה נדרשו לטפל במאות קורבנות.

הוא סיפר על מסירותם המוחלטת של אלפי מתנדבי זק"א, שאמנם רגילים להגיב למצבים קשים, כמו אסון מירון והשריפות בהר הכרמל, אך מעולם לא ראו דבר בהיקף כזה.

ביקור זה היה במסגרת סבב של הנהגת זק"א ברחבי ארה"ב, שנפגשה עם קהילות יהודיות בכדי לבקש מהם להיות שותפים במצווה הגדולה של חסד של אמת.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.