מערכת COL | יום ד' שבט ה׳תשפ״ד 14.01.2024

מאות איש הריעו בבורסה של ניו יורק לאישה חב"דית מלוד

אשת התקשורת סיון רהב מאיר פרסמה לאלפי עוקביה ברשת החברתית פוסט מיוחד על דבורה בטשוילי חסידת חב"ד מלוד - על כך שזכתה בכבוד גדול לעמוד ליד נשיאת הבורסה של ניו יורק, ולנעול את המסחר - בטקס המפורסם עם הפעמון של הבורסה • מדוע זכתה בכך, ומה היה המיוחד יותר מהלחיצה על הפעמון, שהביא לקידוש השם עולמי? 
מאות איש הריעו בבורסה של ניו יורק לאישה חב
צילום: פייסבוק

ר' מאור בטשוילי מלוד שיגר לאשת התקשורת סיון רהב מאיר פוסט מיוחד על רעייתו דבורה, והיא פרסמה אותו לאלפי עוקביה ברשת החברתית. 

וכך הוא כותב:

"שמי מאור בטשווילי. אשתי דבורה זכתה בכבוד גדול ונדמה לי שבישראל ישמחו לשמוע על כך: היא עומדת כאן במרכז התמונה, ליד נשיאת הבורסה של ניו יורק, ונועלת את המסחר, בטקס המפורסם עם הפעמון של הבורסה.

"כל זה בגלל ההישגים הנפלאים שלה כאחראית על פיתוח ומכירות במזרח התיכון בחברת ICE שאחראית על בורסת ניו יורק. באנו במיוחד מישראל, מהעיר שלנו לוד, יחד עם התינוקת שלנו.

"כל הנהלת הבורסה אמרה לה ‘כל הכבוד שיש לך תינוקת ואת עובדת’, אז אשתי אמרה להם שזו הילדה החמישית שלנו… אנחנו בזמן של מלחמה בישראל ובזמן הדיון הצבוע בהאג. יש לנו הרבה מה להגיד, אבל לפי כללי הטקס, אשתי לא יכלה לדבר במעמד הזה. לכן היא הגיעה עם שרשרת למען ישראל והחטופים והחיילים, שרשרת שכולם ראו.

"אשתי חשבה היום על כל מי שאמר לה בעבר לא לעלות לישראל כי היא לא תצליח, או לא לעבוד בתחום הכלכלי כי היא לא תצליח כדתייה, או לא לנהל משפחה ברוכת ילדים כי זה יפגע לה בקריירה…

"הגישה שלנו, כלומר הגישה של הרבי שלנו, הרבי מלובביץ’, היא אחרת. ובימים שבהם לא כל העולם מבין שישראל היא אור ולא חושך, אשתי האירה כאן אור גדול".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.